🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43360.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان به روشی برای ساخت مدارات الکترونیکی شفاف دست یافتند

محققین به تازگی توانستند نشان دهند که بلورهای فوتورسانا را می توان با استفاده از پرتو نور، به رسانای الکتریسیته تبدیل کرد. بدین ترتیب شاید آینده ای فاقد مدارات سیلیکونی داشته باشیم. در این آزمایش، ...

محققین به تازگی توانستند نشان دهند که بلورهای فوتورسانا را می توان با استفاده از پرتو نور، به رسانای الکتریسیته تبدیل کرد. بدین ترتیب شاید آینده ای فاقد مدارات سیلیکونی داشته باشیم.

در این آزمایش، دانشمندان از پرتو لیزر برای ایجاد مسیر عبور - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - الکتریسیته در میان بلور استفاده کردند و راه را برای ساخت قطعات الکترونیکی شفاف در آینده باز نمودند.

تیتانات استرانسیوم در دمای اتاق هم خاصیت فوتورسانایی را حفظ می کند

البته پیش از این هم ثابت شده بود که - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مواد فوتورسانا با قرار - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گرفتن در معرض نور، رسانش الکتریکی - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بیشتری را از خود نشان می دهند، اما شرایط استفاده از آنها چندان مطلوب نبود؛ مثلاً انجام آزمایشات روی ابزارهای ذخیره سازی ساده ای که به این روش ساخته شده بودند، به دمای بسیار پایین نیاز داشت و کاربرد - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عمومی آنها را غیر ممکن می ساخت.

حال دانشگاه ایالتی واشنگتن توانسته این وضعیت را به کل عوض کند. در این تحقیق، دانشمندان از یک قطعه بلور تیتانات استرانسیوم (STO) استفاده کرده و دیدند مقاومت الکتریکی این ترکیب با قرار گرفتن در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - معرض نور در دمای محیط، تا سه برابر کاهش یافته و تجمع - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - الکترون های آزادش نیز چند صد برابر بیشتر می شود، بنابراین رسانایی کافی را برای استفاده در - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تجهیزات الکترونیکی دارد.

تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

جالب اینجاست که این سطح از - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رسانش به مدت چند روز پس - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از آزمایش هم باقی ماند، حتی زمانی که بلور را در محیط کاملاً تاریک نگهداری کردند.

در مرحله بعد، محققین با استفاده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از پرتو لیزر، یک مسیر رسانا را در بلور ایجاد نموده - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و جریان الکتریسیته را از میان آن عبور دادند. بدین ترتیب، یک مدار ساده الکتریکی در بلور ایجاد شد. بر همین - تعمیرات کولر گازی تی سی ال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اساس می توان مدارات الکترونیکی شفافی ساخت که در صورت نیاز، با گرما دادن از بین می روند.

گفتنیست چنین تحقیقاتی هنوز در مراحل بسیار ابتدایی هستند، اما پتانسیل فوق العاده ای برای دگرگون ساختن دنیای تکنولوژی و خلق تجهیزات الکترونیکی شفاف دارند که قابل پاکسازی و برنامه مجدد هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone