🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43745.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

واعظی از توقف اجرای فیلترینگ هوشمند اینستاگرام و لزوم رفع فیلتر توییتر گفت

اگر در روزهای اخیر پیگیر اخبار داخلی بوده باشید، حتماً توجه کرده اید که مراسم افتتاح پروژه های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات با اخبار حاشیه ای فراوانی همراه بوده و در این مدت مسئولان ...

اگر در روزهای اخیر پیگیر اخبار داخلی بوده باشید، حتماً توجه کرده اید که مراسم افتتاح پروژه های فاز سوم شبکه ملی اطلاعات با اخبار حاشیه ای فراوانی همراه بوده و در این مدت مسئولان و به خصوص وزیر ارتباطات، راجع به مسائل مختلفی اظهار نظر نموده اند.

یکی از مباحث مذکور فیلترینگ هوشمند بوده که به گفته محمود واعظی حالا با رمزنگاری اینستاگرام، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دیگر در این شبکه اجتماعی اعمال نمی شود و موضوع پالایش محتوا از طریق مذاکره با مدیران اینستاگرام حل خواهد شد. وزیر ارتباطات درباره فیلترینگ اینستاگرام گفت:

اینستاگرام رمزنگاری شده و از این رو با اجازه ای که از شورای عالی فضای مجازی گرفته ایم، با مدیر اینستاگرام تماس گرفتیم و اعلام کردند که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آمادگی دارند درباره موضوعاتی که از نظر ما نامناسب است، در یک بازه زمانی بنشینیم و درباره محدودیت های خود با آنها صحبت کنیم.

برخی موضوعات از نظر قانون، مقررات، سنت و فرهنگ ما قابل قبول نیست و آنها اعلام کردند که آمادگی دارند، این موضوعات در این شبکه را در ایران رعایت کنند.

بنابراین اکنون که موضوع رمزنگاری در اینستاگرام پیش آمده موضوع پالایش محتوا در این شبکه را با مذاکره حل می‌کنیم. اگر مشکل از مبدأ حل شود، تجهیزات فیلترینگ هوشمند را در جای دیگر استفاده می کنیم.

واعظی همچنین از لزوم رفع فیلتر توییتر گفت و اظهار داشت:

با توجه به استفاده برخی مسئولان و مدیران از توییتر، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه باید درباره فیلترینگ توییتر - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تجدید نظر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone