🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14715.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ویدیوی کالبدشکافی ردمی K40 گیمینگ ادیشن را منتشر کرد

ردمی چند روز پیش با معرفی محصول جدیدی وارد بازار گوشی‌های گیمینگ شد و حالا شاهد انتشار ویدیوی کالبدشکافی ردمی K40 گیمینگ ادیشن هستیم. این گوشی هوشمند با توجه به مشخصات فنی و قیمت مناسبش، ...

ردمی چند روز پیش با معرفی محصول جدیدی وارد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - بازار گوشی‌های گیمینگ شد و حالا شاهد انتشار ویدیوی کالبدشکافی ردمی K40 گیمینگ ادیشن هستیم.

این گوشی هوشمند با توجه به مشخصات فنی و قیمت مناسبش، مورد توجه زیادی قرار گرفته و تنها در یک دقیقه، ۱۰۰ هزار نسخه از آن فروخته شده است. حالا شیائومی تصمیم گرفته ویدیویی کوتاه از کالبدشکافی این گوشی هوشمند منتشر کند.

در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - ویدیوی کالبدشکافی ردمی K40 گیمینگ ادیشن قطعات اصلی اولین گوشی مخصوص بازی ردمی به نمایش گذاشته می‌شود.

در ابتدا، پنل پشتی شیشه‌ای این دستگاه برداشته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - می‌شود که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - باتری، آنتن NFC و کاور محافظ مادربورد را نمایان می‌کند. با باز کردن چندین پیچ و جداسازی چندین کابل، مادربورد به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین می‌توانیم سه ماژول دوربین اصلی را ببینیم.

در ادامه این ویدیو نگاه دقیق‌تری به مادربورد دارد و چیپ ۶ نانومتری دیمنسیتی ۱۲۰۰ و همچنین حافظه داخلی UFS 3.1 این گوشی گیمینگ را نشان می‌دهد. شیائومی در ویدیوی کالبدشکافی ردمی K40 گیمینگ ادیشن اسپیکر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - استریو با تنظیم JBL را به نمایش می‌گذارد و البته دید کوتاهی از باتری و موتور ویبره هم ارائه می‌کند.

در این ویدیو مکانیزم دکمه‌های مخصوص گیمینگ این دستگاه هم به نمایش گذاشته می‌شود. در پایان با برداشتن نمایشگر، گرماگیر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - یا هیت سینک محفظه بخار بزرگ مسی این موبایل و همچنین سه میکروفن آن را می‌بینیم.

در پایان بد نیست نگاهی به مشخصات و قیمت اولین گوشی گیمینگ ردمی داشته باشیم. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - این دستگاه به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با پشتیبانی از +HDR10 و گاموت رنگی DCI-P3 مجهز شده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز دارد.

این موبایل به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز شده و همچنین از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد.

ردمی K40 گیمینگ ادیشن در نسخه‌های مختلف وارد بازار می‌شود که مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۳۱۰ دلار قیمت دارد. بالاترین مدل با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سنقر استان کردستان - هم با قیمت ۴۲۰ دلار فروخته می‌شود که بسیار ارزان‌تر از محصولاتی مانند ایسوس راگ فون ۵ است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone