🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33120.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

موسسه MIT و پژوهشگران قطر سیستمی برای تشخیص اخبار جعلی توسعه می‌دهند

کابران برای اطلاع حاصل کردن از اخبار روزانه سراغ فضای مجازی یا شبکه‌ های اجتماعی می‌روند و این مسئله موجب شده که آنها هر چه در اینترنت می‌خوانند را باور کنند. سایت‌ های زیادی هم ...

کابران برای اطلاع حاصل کردن از اخبار روزانه سراغ فضای مجازی یا شبکه‌ های اجتماعی می‌روند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و این مسئله موجب شده که آنها هر چه در اینترنت می‌خوانند را باور کنند. سایت‌ های زیادی هم از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این مسئله سؤ استفاده کرده اند و برای جذب مخاطب یا تغییر تفکر مخاطب، مطالب دروغین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و خبر‌های جعلی منتشر می‌کنند. حال محققان MIT با همکاری پژوهشگران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موسسه تحقیقاتی کامپیوتری قطر در حال توسعه‌ی سیستمی مبتنی بر یادگیری ماشینی هستند تا وب سایت‌ هایی که اخبار جعلی منتشر می‌کنند را تشخیص دهد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

ابزار در حال توسعه‌ی این پژوهشگران، از یک تکنیک یادگیری ماشینی بنام ماشین بردار پشتیبانی استفاده می‌کند و بدین شکل میزان حقایق یا مطالب صحیح یک سایت را بررسی می‌کند. بدین ترتیب سیستم یاد شده می‌تواند مطالب هزاران - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سایت جدید را موردنظر قرار داده و جعلی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بودن اخبار روایت شده توسط آنها را تشخیص دهد.

سیستم مذکور علاوه بر آزمایش محتوای سایت، مسائل دیگری نظیر حضور در توییتر، نام دامین و نحوه‌ی تعریف عبارات رسانه‌ی مذکور در سایت ویکیپدیا را هم بررسی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

کارشناسان موسسه MIT باور دارند اگر وب سایتی یک خبر جعلی منتشر کند، این احتمال وجود دارد که دوباره چنین روندی را در پیش بگیرد. پس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باید با کمک مقالات واقعی و درست، صحت مطالب را سنجید و سپس برای بستن سایت‌هایی که اخبار جعلی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - منتشر می‌کنند، اقدامات لازم را در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پیش گرفت.

تحقیقات نشان می‌دهد سایت‌ هایی که اخبار جعلی منتشر می‌کنند، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از ادبیات مبالغه آمیز بهره می‌برند و علاقه‌ای به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انتشار حقایق ندارند. ضمن اینکه اصولاً سایت‌ هایی که از نام دامین ساده یا ساختار URL معمولی بهره می‌برند قابل اعتمادتر از دیگر سایت‌ها هستند.

ضمن اینکه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اصولا تعریف عبارات پیچیده‌‌ی محتوای سایت‌ها در ویکیپدیا چک می‌شود تا از نشر حقایق دروغین جلوگیری گردد. پژوهشگران قصد دارند در صورت توسعه کامل سیستم‌ زبان انگلیسی خود سراغ زبان‌های دیگر بروند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone