تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24379.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به آیفون 11 از بهبود جزئی عملکرد نسبت به نسل قبل خبر می دهد

امروز بنچمارک جدیدی روی سایت گیک بنچ منتشر شده که احتمالاً عملکرد سخت افزاری جانشین آیفون XR را نشان می دهد. نتایج بنچمارک جانشین گوشی آیفون XR توسط کاربری به نام EugW رویت شده. این ...

امروز بنچمارک جدیدی روی سایت گیک بنچ منتشر شده که احتمالاً عملکرد سخت افزاری جانشین آیفون - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - XR را نشان می دهد.

نتایج بنچمارک جانشین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - گوشی آیفون XR توسط کاربری به نام EugW رویت شده. این کاربر شماره مدل این گوشی را «iPhone12,1» با سیستم عامل iOS 13.1 و مدل مادربرد N104AP شناسایی کرده است. اگر خاطرتان باشد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - اوایل مرداد ماه خبری منتشر شد که در آن نسل بعد آیفون XR با اسم رمز N104 شناسایی شده بود.

نتایج بنچمارک را ببینید:

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان

نتایج فوق جزییاتی از چیپ A13 فاش می کند. احتمالاً جانشین آیفون XR از 4 گیگابایت حافظه رم برخوردار است که نسبت به 3 گیگابایت رم در نسل فعلی پیشرفت داشته. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - آیفون XS و آیفون XS Max چهار گیگابایت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - حافظه رم دارند ولی تاکنون اخباری در مورد افزایش رم آنها در نسل بعدی منتشر نشده است.

چیپ A13 از شش هسته پردازشی برخوردار بوده و احتمالاً همانند چیپ A12 از دو هسته پرقدرت برای پردازش های سنگین و از چهار هسته کم مصرف برای پردازش های سبک استفاده می کند.

در مقایسه با هسته های پرقدرت چیپ A12 که در کلاک 2.49 گیگاهرتز فعالیت می کنند، هسته های پرقدرت چیپ A13 در کلاک 2.66 گیگاهرتز کار می کنند. در نتیجه شاهد افزایش 12 الی 13 درصدی در عملکرد تک هسته ای چیپ A13 هستیم که امتیاز 5415 را کسب کرده است. (چیپ A12  امتیاز 4796 را گرفته بود.)

چیپ A13 در محاسبات چند هسته ای امتیاز 11294 را کسب کرده که فرق چندانی با امتیاز  11192 چیپ A12 ندارد. البته ممکن است گرما سبب افت عملکرد (Throttling) شده باشد.

با نگاه دقیق تر به کش پایین L1 و L2 در چیپ A13 پی می بریم. البته بنچمارک مشخص - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - نکرده این اعداد برای هسته های پرقدرت هستند یا کم مصرف. همچنین چون هنوز این چیپ با نرم افزار تست نشده نمی توان قضاوت درستی کرد.

هنوز از صحت نتایج این بنچمارک مطمئن نیستیم. فراموش نکنید بنچمارک را می توان جعل کرد ولی به نظر می رسد تمام داده های این بنچمارک منطقی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - هستند.

هفته آینده در رویداد رونمایی از آیفون 11 که در تاریخ 19 شهریور برگزار می شود از توانایی های سخت افزاری جانشین آیفون XR آگاه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر کامیاران استان کردستان - خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone