تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44931.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تصویری از مدل 2017 موبایل گلکسی J3 سامسونگ در وبسایت TENNA رؤیت شد

هنوز تا رونمایی سامسونگ از موبایل های تازه سری «J» زمان باقی مانده اما هر روز شاهد انتشار گزارش ها و فاش شدن اطلاعات مربوط به نسخه های سال 2017 گلکسی J3، گلکسی J5 و ...

هنوز تا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رونمایی سامسونگ از موبایل های تازه سری «J» زمان باقی مانده اما هر روز شاهد انتشار گزارش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها و فاش شدن اطلاعات مربوط به نسخه های سال 2017 گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 هستیم.

در همین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رابطه اخیراً تصویری از نمای جلویی ارزان قیمت ترین عضو سری مذکور یعنی نسخه سال 2017 گلکسی J3 از در وبسایت آژانس رگلاتوری چین TENAA مشاهده می شود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که برخی المان ظاهری آن را به تصویر می کشد.

گفتنی است علاوه بر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصویر مورد اشاره، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشخصاتی از قبیل باندهای ارتباطی پشتیبانی شده توسط موبایل اقتصادی سامسونگ به چشم می خورد که نشان می دهد نسخه سال 2017 گلکسی J3 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با TD-LTE و FD-LTE سازگار است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نسخه 2017 گلکسی J3 از شبکه های TD-LTE و FD-LTE پشتیبانی می کند

لازم به ذکر است موبایل مورد بحث با شماره مدل SM-J3300 روانه بازار می شود و به احتمال فراوان دارای چندین نسخه بوده که مشخصات سخت افزاری آنها به صورت جزئی با هم متفاوت هستند.

باید گفت بر اساس گزارش های پیشین نسخه سال 2017 گلکسی J3 به نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن اچ دی و دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی مجهز است. همچنین در قلب آن هم چیپست چهار هسته ای اگزینوس 7570 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز وظیفه پردازش داده ها را بر عهده دارد و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حافظه رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 16 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات آن است.

ناگفته نماند تاکنون اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه موبایل های سری گلکسی «J» از طرف سامسونگ و یا فاش کنندگان منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone