🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28798.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

در پی انتشار تصاویر راکتور هسته‌ای عربستان؛ آمانو خواستار بازرسی از این تاسیسات شد

تصاویر به دست آمده از گوگل ارث از پیشرفت سریع پروژه ساخت نخستین راکتور هسته ای عربستان خبر می دهند و نشریه بریتانیایی «گاردین» نیز از آماده شدن این راکتور تا چند ماه دیگر خبر ...

تصاویر به دست آمده از گوگل ارث از پیشرفت سریع - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - پروژه ساخت نخستین راکتور هسته ای عربستان خبر می دهند و نشریه بریتانیایی «گاردین» نیز از آماده شدن این راکتور تا چند ماه دیگر خبر داده است.

اوایل اسفند ماه مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار گزارشی ۲۴ صفحه‌ای از تلاش پشت پرده دولت ترامپ برای فروش فناوری ساخت راکتورهای هسته ای به عربستان سعودی پرده برداشت و حالا نتایج عینی این مساله مشخص شده است.

تمایل شدید عربستان به بهره برداری از این راکتور واکنش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - متخصصان بین المللی را به همراه داشته که از عدم پایبندی این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - کشور به پروتکل های بین المللی عدم توسعه بمب اتم و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - استفاده نظامی از انرژی هسته ای ابراز نگرانی کرده اند.تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران

«رابرت کلی»، مدیر سابق تیم بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در این باره به گاردین گفته که این تصاویر به یک راکتور ۳۰ کیلو واتی کوچک مربوط می شود که در زمینه های تحقیقاتی کاربرد دارد و حالا عربستان باید موازین امنیتی را در پیش بگیرد.

این کشور در حال حاضر معاهده مقادیر اندک (SQP) را امضا کرده که مربوط به عدم استفاده یا در اختیار داشتن مقادیر اندک مواد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - هسته ای است اما شامل معیارهای سخت گیرانه آژانس بین المللی انرژی اتمی و تعهد به عدم توسعه بمب اتم نمی شود.

طراحی و ساخت این راکتور توسط یک کمپانی دولتی آرژانتینی به نام Invap SE و در ضلع جنوب غربی شهرک علم و فناوری ملک عبدالعزیز در ریاض انجام شده؛ با این حال توسعه آن با موافقت و همکاری دولت ترامپ صورت گرفته است. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - بر اساس گزارش های قبلی دولت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - ترامپ بدون توجه به دغدغه های امنیتی و قانونی روند فروش فناوری بسیار حساس را تسریع بخشیده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - و «ریک پری»، وزیر انرژی آمریکا شش «مجوز محرمانه» برای فروش دانش هسته ای و ارائه مساعدت های لازم به عربستان سعودی صادر کرده است

هرچند هنوز کاربرد اصلی راکتور هسته ای عربستان دقیقا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - مشخص نشده اما - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - پیشتر «محمد بن سلمان»، ولیعهد جنجالی سعودی مدعی شده بود که در صورت تلاش ایران برای دستیابی به سلاح اتمی، این کشور نیز دست به اقدام مشابهی خواهد زد.

از سوی دیگر «یوکیا آمانو»، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکید کرده عربستان قبل از واردات سوخت برای راه اندازی این راکتور باید با بازرسی این آژانس از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر چالوس استان مازندران - تاسیسات و اتخاذ دیگر معیارهای امنیتی موافقت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone