🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18234.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل استفاده از سیستم پرداخت خود را برای برنامه‌های پلی استور اجباری می‌کند

گوگل از سال آینده استفاده از سیستم پرداخت این شرکت برای برنامه‌های پلی استور را اجباری می‌کند. پیش بینی می‌شود این تصمیم خرید اپ‌ها از فروشگاه اپلیکیشن گوگل را برای کاربران ایرانی مشکل‌تر کند. گوگل ...

گوگل از سال آینده استفاده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - از سیستم پرداخت این شرکت برای برنامه‌های پلی استور را اجباری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌کند. پیش بینی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌شود این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - تصمیم خرید اپ‌ها از فروشگاه اپلیکیشن گوگل را برای کاربران ایرانی مشکل‌تر کند.

گوگل اعلام کرد که از سال آینده توسعه دهندگان باید از سیستم پرداخت این شرکت برای اپ‌ها استفاده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - کنند. توسعه دهندگان تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰) فرصت دارند تا به سیستم پرداخت گوگل مهاجرت کنند. این سیستم ۳۰ درصد از پرداخت‌ها را عاید گوگل می‌کند.

گوگل با این تصمیم پلی استور را به اپ استور شبیه کرد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - که به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - خاطر سیاست دریافت مالیات ۳۰ درصدی و اتخاذ سیاست‌های انحصارطلبانه مثل جلوگیری از انتشار xCloud و انتشار ناقص اپ گیمینگ فیسبوک، صدای قانون گذاران و توسعه دهندگان را درآورده و سبب تشکیل ائتلاف توسط شرکت‌هایی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - همچون اپیک و اسپاتیفای شده است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان

قوانین فعلی پلی استور می‌گویند توسعه دهندگان برای خریدهای درون برنامه‌ای که درون این فروشگاه انجام می‌شوند، باید از سیستم پرداخت گوگل استفاده کنند، البته به گفته گوگل این سیاست اجباری نبود.

گوگل شرکت‌هایی که این سیاست را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - دور می‌زنند نام نبرد، اما - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - اشاره کرد که ۹۷ درصد از توسعه دهندگان که آیتم‌های دیجیتالی می‌فروشند، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - از سیاست‌های پلی استور تبعیت می‌کنند. نتفلیکس و اسپاتیفای از جمله شرکت‌هایی هستند که فروش خدمات را به شکل مستقیم به کاربر و با درخواست کردیت کارت انجام می‌دهند.

اپیک گیمز مرداد ماه امسال سیستم پرداخت درون برنامه‌ای خود را به فورتنایت اضافه کرد که به کاربران اجازه خرید مستقیم آیتم‌های دیجیتالی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - را فراهم می‌کرد و در واقع راهی برای دور زدن سیستم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - پرداخت گوگل بود. گوگل در واکنش به اضافه شدن این سیستم فورتنایت را از پلی استور حذف کرد. این بازی از اپ استور نیز به دلایل مشابه حذف شده و شکایت اپیک از گوگل و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - اپل را در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - پی داشته است.

بسیاری از کاربران ایرانی برای خرید از اپ استور با موانع مختلف روبرو هستند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - حال گوگل نیز با اتخاذ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر لاهیجان استان گیلان - سیاست جدید کاربران ایرانی را به دردسر خواهد انداخت. در حال حاضر تنها بوسیله گیفت کارت امکان خرید از اپ استور وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود این رویه برای پلی استور نیز تکرار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone