🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26736.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اسنپ: ما با تصمیم مردم درباره اندروید ایرانی همراه می‌شویم

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد در صورتی که طرح اندروید ایرانی مورد استقبال مردم قرار گیرد اسنپ نیز با خواست مردم همراه می‌شود. به اعتقاد علاقبند در نهایت این مردم ...

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد در صورتی که طرح اندروید ایرانی مورد استقبال مردم قرار گیرد اسنپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - نیز با خواست مردم همراه می‌شود. به اعتقاد علاقبند در نهایت این مردم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - هستند که در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند و اسنپ با خواست کاربرانش همسو خواهد بود.

توسعه اندروید ایرانی، یا آنطور که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - وزیر ارتباطات می‌گوید «اندروید داخلی»، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - خبری بود که هفته گذشته انعکاس گسترده‌ای در سطح جامعه داشت و البته موافقین و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - مخالفین هم درباره آن در شبکه‌های اجتماعی در تجمید یا نقد آن نوشتند؛ سیستم‌عاملی که مبتنی بر پروژه متن باز اندروید گوگل است و تغییراتی در آن داده شده تا از Google Play Servises بی‌نیاز باشد و گوگل نتواند اپلیکیشن کسب‌وکارهای ایرانی را از موبایل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - کاربران ایرانی حذف کند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل

پس از توییت وزیر ارتباطات مبنی بر توسعه اندروید ایرانی، مدیرعامل سه شرکت اسنپ، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - کافه‌بازار و تپسی در توییت‌هایی نظر خود را درباره همراهی با این پروژه اعلام کردند. اکنون مدیرعامل اسنپ در رابطه با موضع این شرکت به دیجیاتو می‌گوید:

«دنیای امروز به شکل انکارناپذیری به فناوری‌های مدرن گره خورده و هرگونه اختلال در دستیابی و به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین می‌تواند زندگی عده‌ی زیادی را تحت‌الشعاع قرار دهد. بعد از اعمال محدودیت‌های خارجی، هر قدم فعالانه‌ای از سوی جوانان با استعداد این مرز و بوم که بتواند کیفیت زندگی مردم را بهبود دهد و محدودیت‌ها را بی‌اثر کند، شایسته همراهی است.»

علاقبند در رابطه با کارایی اندروید ایرانی برای اپلیکیشن‌های داخلی و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - دغدغه تیم فنی شرکت اسنپ گفت:

«بر اساس اطلاعات موجود، طرح اندروید ایرانی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - هنوز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - در مرحله آزمایش قرار دارد و قضاوت درباره عملکرد آن مستلزم گذشت زمان است. این طرح پس از تکمیل باید روی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - گوشی‌های مختلف تست شود تا از میزان کارایی آن در مقایسه با نمونه‌های اصلی اطمینان حاصل کنیم. همان‌طور که در جلسه وزارتخانه هم مطرح کردیم و جناب وزیر تایید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - کردند، به متخصصانی که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - روی این طرح کار می‌کنند، پیشنهاد می‌دهیم سازوکار آن را به نحوی پیش ببرند که اپلیکیشن‌های قابل اجرا روی نسخه استاندارد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - اندروید، نیاز به تغییر کُد روی سیستم‌عامل جدید نداشته باشند.»

او درباره راهکار اسنپ برای مقابله با تحریم‌های احتمالی گوگل می‌گوید: «ما در اسنپ از خیلی پیشتر احتمال اعمال محدودیت‌ها را پیش‌بینی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - کرده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - و برای مقابله با آن نسخه مبتنی بر وب را در اختیار کاربران‌مان قرار دادیم.»

مدیرعامل اسنپ با - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - تاکید بر اهمیت نظر و استقبال مردم از طرح اندروید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - ایرانی اشاره می‌کند این مردم هستند که باید - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - در رابطه با آن تصمیم‌گیری کنند و اسنپ هم در راستای خواست کاربران حرکت خواهد کرد: «هر راهکار مبتکرانه و فعالانه‌ای که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - در راستای منافع مردم و مورد اعتماد آنها باشد، از نظر ما هم شایسته همراهی است. بنابراین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - در نهایت این مردم هستند که در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند و ما هم مثل همیشه با خواست کاربران‌مان همسو خواهیم بود.»

پیش از این مدیرعامل شرکت جی ال ایکس در گفتگو با دیجیاتو اعلام - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - کرده بود که موبایل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر اردبیل استان اردبیل - مجهز به اندروید ایرانی، موسوم به «آریا مینی»، در شهریور ماه به بازار خواهد آمد و در حال حاضر چندین نسخه از این موبایل به وزارت ارتباطات برای آزمایش ارسال شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone