تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20495.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وزارت بهداشت تست کرونا در منزل توسط استارتاپ‌ها را ممنوع اعلام کرد

وزارت بهداشت انجام تست کرونا در خانه که توسط آزمایشگاه‌ها و تیم‌های استارتاپ‌های حوزه سلامت اجرا می‌شد را ممنوع اعلام کرد. «تست کرونا در منزل»، خدماتی بود که تا دیروز در بسیاری از استارتاپ‌های حوزه ...

وزارت بهداشت انجام تست کرونا در خانه که توسط آزمایشگاه‌ها و تیم‌های استارتاپ‌های حوزه سلامت اجرا می‌شد را ممنوع اعلام کرد.

«تست کرونا در منزل»، خدماتی بود که تا دیروز در بسیاری از استارتاپ‌های حوزه سلامت ارائه می‌شد ولی به نظر می‌رسد با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بخشنامه جدیدی که وزارت بهداشت خطاب به برخی از این مجموعه‌ها منتشر ساخته، کاربران دیگر نتوانند از این ویژگی استفاده نمایند. وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هرگونه تبلیغ در خصوص انجام نمونه‌گیری برای آزمایش‌های تشخیصی کرونا ویروس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جدید را به دلیل اختلال در برنامه کلان ملی تشخیص، پایش و مهار زنجیره انتقال ویروس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و ایجاد تقاضای القایی، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - غیرمجاز اعلام کرده است.

بنا بر این دستورالعمل سامانه‌های ذیربط موظفند ظرف مدت ۴۸ ساعت، خدمت انجام آزمایش کرونا را از تمامی سامانه‌های خود برداشته و تمامی تبلیغات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مرتبط را حذف نمایند.

در این نامه که از سوی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده، استارتاپ‌هایی چون اسنپ، خوب‌شو، دکتر چکاپ، آتی آزما، ویزیت ۲۴، سر و آسا مد، آسان آزمایش، آپ و آزمایش آنلاین مورد خطاب قرار گرفته‌اند و به آنها تذکر داده شده که این خدمت را ظرف ۴۸ ساعت از سامانه خود حذف نمایند. گفتنیست این نامه خطاب به سایر کسب‌وکارهای مشابهی که اسامی‌شان در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ابتدای دستور ذکر نشده نیز ابلاغ شده و هیچ مجموعه‌ای مجاز به انجام تست کرونا در منزل نیست.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان

در نامه وزارت بهداشت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دلایلی که تست کرونا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در منزل مجاز نیست به شرح ذیل ذکر شده است:

۱- فعالیت تبلیغاتی کسب و کارها به جهت نمونه‌گیری در منزل و هر محلی خارج از مراکز منتخب - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آزمایشگاه‌های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مورد تأیید وزارت بهداشت در خصوص کروناویروس جدید و پیشنهاد مستقیم آزمایش به بیماران و مردم مصادیق ایجاد اختلال در برنامه کلان ملی تشخیص، پایش و مهار زنجیره انتقال ویروس و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ایجاد تقاضای القایی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می‌باشد که در شرایط خاص و بحرانی فعلی و با توجه به سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مجاز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمی‌باشد.

۲- در مورد سایر فعالیت‌های کسب و کارها موظفند ضمن اخذ مجوزهای خدمات بالینی در منزل به صورت مستقیم یا به صورت قراردادی با مراکز دارای مجوز به طور شفاف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تمامی ارتباطات خود با هر آزمایشگاه را مشخص و در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین این کسب و کارها موظفند تا ضمن رعایت پروتکل‌های محرمانگی داده‌های سلامت طبق استانداردهای مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و آموزش پزشکی، قراردادها، تعرفه‌ها و نحوه همکاری با مراکز آزمایشگاهی و سایر اطلاعات پیرامون این خدمت را در صورت نیاز به مراجع ذی‌صلاح ارائه نمایند.

وزارت بهداشت در پایان این ابلاغیه تاکید کرده ر صورت عدم حذف - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سرویس‌های مرتبط و عدم توجه و اهتمام به موارد فوق مراتب به مراجع ذی‌صلاح جهت پیگیری حقوقی ارجاع داده خواهد شد.

انجام تست و نمونه‌گیری در منزل تنها از سوی مراکز خدمات پرستاری و درمان در منزل تایید شده از سوی وزارت بهداشت، مجاز است. به عبارت دیگر اگر فردی قادر به مراجعه به آزمایشگاه نباشد، مراکز خدمات پرستاری با آزمایشگاه طرف قرارداد خود تماس می‌گیرند و کارشناس آزمایشگاه همراه با تجهیزات برای اخذ نمونه به منزل بیمار مراجعه کرده و نمونه اخذ شده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در محیط نگهدارنده استاندارد به آزمایشگاه منتقل می‌کند.

از زمانی که این نامه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، واکنش منفی کاربران را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به همراه داشت چراکه عده بسیاری اعتقاد داشتند حضور در مراکز آزمایشی می‌تواند خود باعث انتقال ویروس به آن‌ها شود. در هر صورت دلیل تصمیم جدید وزارت بهداشت هنوز مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone