تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30156.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

توقف طرح ساماندهی پیام رسان‌ها در مجلس

«طیبه سیاووشی» نماینده تهران در مجلس و عضو کمسیسون فرهنگی مجلس با اعلام توقف طرح پیشین ساماندهی پیام رسان ها خبر داده که بررسی ایرادات طرح مذکور به یک کارگروه سپرده شده است او در ...

«طیبه سیاووشی» نماینده تهران در مجلس و عضو کمسیسون فرهنگی مجلس با اعلام توقف طرح پیشین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - ساماندهی پیام رسان ها خبر داده که بررسی ایرادات طرح مذکور به یک کارگروه سپرده شده است او در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - عنوان می‌کند که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - طرح مذکور ‌برای بررسی ایرادات به پژوهش‌های مجلس سپرده شده ا‌ست.

سیاووشی تاکید کرد که طرح نیاز به تقویت داشت و مواردی هم باید در آن حذف می‌شد و برای همین هم به مرکز پژوهش‌های مجلس سپرده شده است. او در گفتگو با دیجیاتو می‌گوید:

«در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - جلسه امروز 8 نفر صحبت کردند که استدلالشان این بود موارد قانونی مختلفی در طرح وجود دارد که باید حل و فصل شود. موادها 2،3،4،7،8،9،10،11،18 موادی بودند که موازی کاری بود و تداخل وظیفه داشت با سایر دستگاه‌ها.»

سیاووشی می‌گوید این موضوع با اصل 57 قانون اساسی مغایرت پیدا خواهد کرد و در نهایت با پیشنهاد برخی از نمایندگان قرار شد که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - بر اساس مفاد مندرج در ماده 142 آیین‌نامه این طرح به مرکز پژوهش‌ها برگرددتا بررسی بیشتری روی آن صورت بگیرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران

کلیات این طرح - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - امروز در کمیسیون فرهنگی با حضور آقایان نمایندگان وزارت ارتباطات، پلیس فتا و مرکز پژوهش ها بررسی شده و با توجه به ‌اینکه ایرادات زیادی به کلیات این طرح وارد است، تصمیم گرفته شده تا طرح بازنویسی شود

گفتنی است طرح اولیه مجلس برای ساماندهی پیام رسان ها انتقادات فراوانی را به دنبال داشت. طبق این طرح، «فیلتر پیام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - رسان ‌های غیرقانونی» و «اختیار صیانت از اطلاعات ‌اشخاص به نیروهای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - مسلح» اعطا شده بود و «کسب و کار آنلاین، در پیام رسان ‌های خارجی» نیز ممنوع اعلام شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - بود. همچنین یکی دیگر از مفاد جنجالی طرح مذکور ایجاد کانال یا گروه بدون مجوز بود که برای آن مجازات‌هایی نظیر زندان در نظر گرفته شده بود.‌

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران

«پروانه مافی» دیگر نماینده مجلس نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که اکثریت مجلس با این طرح موافق نیستند و «سیده حمیده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - زرآبادی» نیز در گفتگوی خود با دیجیاتو به وجود برخی مشکلات در این طرح اشاره کرده بود: «اگر قرار باشد گروه‌ها در پیام‌رسان‌ها هم مجوز بگیرد، رانت ایجاد می‌شود. چنین مواردی غیرمنطقی و غیرواقعی هستند.»

پروژه توسعه پیام‌رسان‌های بومی چند ماهی است که در کشور جریان دارد و هنوز نتوانسته به جایی که باید برسد، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - کارشناسان علت این موضوع را دخالت بیش از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر ساری استان مازندران - حد دولت و حاکمیت در رشد و توسعه این برنامه‌ها می‌دانند و سیاست‌های اخیر هم نشان داده که  بخش‌هایی از دولت و حاکمیت قصد عقب نشینی نسبی نسبت به رشد این برنامه‌ها دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone