تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42402.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه فعالیت Google AMP را در تلفن های هوشمند متوقف کنیم؟

Google AMP ابتکار عملی است که شرکت گوگل برای افزایش سرعت بارگذاری وبسایت ها روی موبایل در پیش گرفته. از لحاظ فنی، AMP یک چهارچوب نرم افزاری متن باز بر پایه HTML است که به واسطه ...

Google AMP ابتکار - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - عملی است که شرکت گوگل برای افزایش سرعت بارگذاری وبسایت ها روی موبایل در پیش گرفته. از لحاظ فنی، AMP یک چهارچوب نرم افزاری متن باز بر پایه HTML است - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که به واسطه آن بسیاری از المان ها مانند کدهای جاوا اسکریپت و استایل های CSS از ساختار وبسایت ها حذف می شوند تا سرعت بارگذاری - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اطلاعات صفحات وب در موبایل ها افزایش یابد.

اما مسئله آن است که بهره گرفتن از AMP - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ضرر و منفعت خاص - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خودش را دارد. از این رو، در این مطلب از نقاط مثبت و منفی AMP می گوییم و در پایان راهکارهایی برای غیر فعال کردن آن نیز ارائه می دهیم.

با این حال پیش از شروع هر چیزی بهتر است از نحوه تشخیص وبسایت هایی که از AMP استفاده می کنند، برای تان بگوییم. به همین منظور هر عبارتی که می خواهید را با موبایل تان در گوگل جستجو کنید.

البته بهتر است که به سراغ اخبار داغ - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تر بروید تا نتایج بهتری برای این موضوع دریافت کنید. به عنوان مثال، اخبار مربوط به رئیس جمهور تازه آمریکا، حسابی داغ هستند و می توان برای فهم بهتر این موضوع از آن ها کمک گرفت. پس در گوگل، عبارت «Donald Trump» را جستجو کنید تا نتایج برای تان به نمایش درآیند.

تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

حالا اگر خوب به تصویر فوق نگاه کنید، می بینید که برچسب AMP در زیر - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - لینک برخی از نتایج قرار - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گرفته. با تنها یک اشاره روی این لینک ها، متوجه سرعت بالای بارگذاری آن ها می شوید. دلیل این موضوع حذف بسیاری از المان ها به وسیله AMP است که باعث افزایش سرعت وبگردی می شود.

مزایای Google AMP

همانطور که گفته - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شد، مهمترین - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مزیت لینک های AMP، سرعت بالای بارگذاری آن هاست. گوگل ادعا می کند که به کمک این سیستم، سرعت بارگذاری صفحه های - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وب، چهار برابر بیشتر از شرایط عادی خواهد شد.

همین موضوع برای کاربرانی که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند، یک مزیت بزرگ به حساب می آید. علاوه بر این، گوگل می گوید که صفحات وب AMP، تا ۱۰ برابر میزان دیتای مصرفی اینترنت را کاهش می دهند.

پس در این صورت، استفاده از این سیستم به نفع کسانی تمام می - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شود که از - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اینترنت حجمی برای وبگردی های روزانه خود بهره می گیرند. همچنین به دلیل - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سرعت بالای باز شدن صفحات AMP، امکان افزایش رتبه این سایت ها در جستجوی گوگل نیز وجود دارد.

معایب Google AMP

از تمامی مزایایی که Google AMP برایمان به همراه دارد، گفتیم. اما داستان Google AMP یک طرف دیگر هم دارد که چندان خوش نیست. به نوعی این سیستم از جهات مختلف، می تواند مشکلات خاصی برای ناشران به وجود آورد.

به همین ترتیب، افرادی که روی سایت ها فعالیت دارند و از آن ها درآمد کسب می کنند، استفاده از Google AMP برایشان دردسرهایی به همراه می آورد. به عنوان مثال، - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استفاده از این سیستم محدودیت های بسیاری در خصوص تبلیغات - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و آنالیز وبسایت به وجود می آورد که شاید به هیچ عنوان به نفع ناشران نباشد.

از طرفی، Google AMP مشکلاتی برای کاربران عادی نیز به همراه دارد. خصوصا این مشکلات در هنگام پیاده سازی وبسایت ها روی مرورگر - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موبایل به شدت خود نمایی می کنند. - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دلیل این موضوع نیز آن است که هنگام استفاده از این سیستم، URL وبسایت ها دستخوش تغییرات گسترده ای می شوند - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و تنظیماتشان به کلی بهم می ریزند.

علاوه بر - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این، AMP چندان با سیستم عامل شرکت اپل سازگاری خوبی ندارد. به نوعی با ورود به صفحات AMP، عملکرد بسیاری از فعالیت ها روی iOS با اختلال مواجه می شوند. به عنوان مثال، هنگام مرور متن از طریق لینک های AMP، ژست حرکتی اسکرول به بالای iOS از کار می افتد.

همچنین سیستم ویژگی جستجو در صفحه (Find on Page) مرورگر سافاری نیز، هنگام بارگذاری - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صفحات وب AMP، دچار مشکل می شود. البته برخی از افراد این مسائل را قابل حل و فصل می دانند.

حرفشان هم تا حدودی درست است و می توان به برخی از آن ها رسیدگی کرد و مشکلاتشان را بر طرف نمود. اما مسئله اینجاست که برخی از این مسائل، مشکلات ریشه ای هستند که منبعشان به مفهوم خود AMP باز می گردد.

چگونه Google AMP را در جستجوی گوگل متوقف کنیم؟

شاید کاربرانی که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارند، ممنون سرعت بالای صفحات AMP - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشند. اما در آن روی سکه، اگر اینترنت قدرتمند - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و پر سرعتی در اختیار باشد، هیچ نیازی به مرور مطالب در قالبی ساده و بی آلایش نیست.

با این حال مشکل آنجاست که گوگل - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هیچ راه فراری برای متوقف کردن این ویژگی در اختیار کاربران قرار نداده - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است. اما با در نظر گرفتن چند راهکار ساده، می توان به مقابله با AMP پرداخت و صفحات وب را به همان - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روش های قدیمی بارگذاری کرد.

۱) استفاده از جستجوی رمزنگاری شده گوگل

تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

یک راهکار ساده برای جلوگیری از نمایش لینک های AMP، استفاده از جستجوی رمزنگاری شده است. خیلی راحت می توان گوگل را مجبور کرد که صفحات را به صورت عادی به نمایش درآورد.

تنها کافیست به جای جستجوی مستقیم یک عبارت از طریق مرورگر موبایل، وارد صفحه encrypted.google.com شد و از - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طریق نوار جستجوی آن برای دریافت نتیجه مورد نظر اقدام کرد.

البته شاید برای تان مشکل باشد که برای هر جستجو - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در فضای وب، وارد این - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - لینک بشوید. به همین منظور می توان با - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ورود به تنظیمات - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مرورگر، این صفحه را به عنوان هوم پیچ (Home Page) انتخاب کرد.

خوشبختانه این روش روی هر نوع موبایل و سیستم عاملی قابل استفاده است و کاربران iOS و - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اندروید به وسیله این صفحه، قادر به حذف لینک های AMP از - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نتایج جستجو هستند.

۲) استفاده از DeAMPify برای کاربران اندروید

تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

DeAMPify در واقع یک اپ اندرویدی است که می توان به وسیله آن، لینک های AMP را دور زد و صفحات را با ظاهر اصلی بارگذاری - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کرد. اما یک نکته مهم وجود دارد که حین استفاده از DeAMPify باید به آن توجه نمود.

مسئله این است که DeAMPify تنها زمانی قادر به دور زدن لینک - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های AMP است که کاربر جستجوی خود را تنها از طریق اپ جستجوی گوگل انجام داده باشد. پس در صورتیکه کاربر برای مرور اخبار و جستجوی عبارت ها از گوگل کروم کمک بگیرد، نمی تواند از مزایای DeAMPify بهره مند شود.

اما برای از بین بردن لینک های AMP به وسیله DeAMPify باید چه کار کرد؟ برای شروع ابتدا اپ DeAMPify را دانلود و نصب کنید. سپس به سراغ اپ جستجوی گوگل بروید و عبارت مورد نظرتان را در نوار جستجوی آن تایپ کنید.

حالا - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یکی از لینک های AMP به نمایش درآمده را لمس کنید تا نوبت به انتخاب مرورگر مناسب برای بارگذاری صفحه مورد نظر برسد. سپس از میان گزینه های موجود، DeAMPify - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را انتخاب و گزینه Always - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را لمس کنید.

با انجام این کار، اپ در پس زمینه فعالیت خود را آغاز می کند و لینک اصلی آن مطلب را در گوگل کروم به نمایش در می آورد. البته DeAMPify یک نسخه پرو نیز دارد که به وسیله آن، تبلیغات محو می شوند. علاوه بر این به کمک - تعمیرات یخچال سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نسخه پرو، ویژگی فعال شدن DeAMPify در صورت اتصال به Wi-Fi نیز میسر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone