🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27632.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افتتاح نمایشگاه سونی به یاد 40 سال خاطرات واکمن

به مناسبت چهلمین سالگرد فروش اولین واکمن، سونی تاریخچه دستگاه پخش موسیقی پرتابل خود را در توکیو به نمایش گذاشته است. جهان در اول جولای سال 1979 شاهد یک تغییر بود. در این روز سونی ...

به مناسبت چهلمین سالگرد فروش اولین واکمن، سونی تاریخچه دستگاه پخش موسیقی پرتابل خود را در توکیو به نمایش گذاشته است.

جهان در اول جولای سال 1979 شاهد یک تغییر بود. در این روز سونی اولین واکمن خود (مدل  TPS-L2، تصویر تیتر مطلب) را معرفی کرد؛ محصولی که اولین پخش کننده موسیقی قابل حمل به حساب می آمد و روش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - گوش دادن به - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - موسیقی را برای همیشه تغییر داد. تنها در همان دو ماه اول تعداد 50 هزار دستگاه واکمن فروش رفت تا نوید بخش آینده ای روشن برای پخش کننده های قابل حمل سونی باشد. در نهایت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - تا سال 2010 سونی موفق شد بیش از 200 میلیون واکن را در سراسر جهان بفروشد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان

تا سال های قبل از آن بوم باکس ها (ضبط صوت های بزرگ ولی قابل استفاده با باتری) - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - و رادیوهای پرتابل برای مدت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - ها بود که بر بازار تجهیزات صوتی قابل حمل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - فرمانروایی می کردند اما واکمن برای اولین بار گوشی دادن به موسیقی به طور خصوصی و در خارج از خانه را به دنیا معرفی کرد.

اولین واکمن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - تنها یک پخش کننده ساده و فاقد قابلیت ضبط بود - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - اما از دو درگاه 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد و به این ترتیب می توانستید با دوستتان دو تایی از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید یا صدا را به طور همزمان از یک اسپیکر پخش کنید.

در طول سال های بعد از آن، واکمن شاهد چندین جهش سخت افزاری بود؛ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - دیسکمن ها امکان استفاده از CDها را داشتند و مدتی هم مدل های سازگار با مینی دیسک ها تلاش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - کردن بازار را به دست بگیرند. در نهایت هم مدل های مدرن تر MP3 پلیر روانه بازار شدند که همچنان شاهد عرضه آنها توسط سونی هستیم.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهاناکنون که 40 سال از زمان معرفی اولین مدل واکمن می گذرد این دستگاه دیگر شکوه سابق خود را ندارد و دیگر از سی دی یا نوارهای کاست استفاده نمی کنیم. تقریباً هر گوشی موبایل هم می تواند همین کار را برای ما انجام دهد و هزاران آهنگ را در خود نگه دارد و ده ها هزار تای دیگر را هم از اینترنت دریافت کند. اما هیچگاه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - تغییری که واکمن در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - روش ما برای لذت بردن از موسیقی ایجاد کرد را از یاد نخواهیم برد و در واقع گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - در هر زمان و مکان - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر اصفهان استان اصفهان - و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران با واکمن شروع شد.

سونی برای زینت دادن به نمایشگاه واکمن، 230 دستگاه مختلف را روی «دیوار واکمن» نصب کرده تا خاطرات سال های گذشته کاربران آن را زنده کند. نمایشگاه واکمن تا 10 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone