🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10742.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت تمام نظرات انتقادی ویدیوی راهنمای آپدیت به ویندوز ۱۱ را حذف کرد

گفتگوهای زیادی پیرامون پیچیدگی‌های نصب ویندوز ۱۱ و پیش‌نیازهای آن به وجود آمده بود و مایکروسافت اخیرا ویدیویی را برای ارائه توضیح در این زمینه منتشر کرد. ولی این ویدیو در بخش نظرات با انتقادات ...

گفتگوهای زیادی پیرامون پیچیدگی‌های نصب ویندوز ۱۱ و پیش‌نیازهای آن به وجود آمده بود و مایکروسافت اخیرا ویدیویی را برای ارائه توضیح در این زمینه منتشر کرد. ولی این ویدیو در بخش نظرات با انتقادات گسترده‌ای مواجه شد و حالا مایکروسافت دست به حذف همه نظرات آن زده است.

کاربران در برخی از این نظرات که حالا از پایین ویدیوی یوتیوب مایکروسافت حذف شده، این شرکت را به نشنیدن صدای مخاطبان متهم و حرف‌های تندی درباره پیش‌نیازهای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - سخت‌گیرانه ویندوز ۱۱ مطرح کرده بودند. بخش نظرات این پست حالا از دسترس خارج - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - شده، اما همه نظرات آن از جمله شدیدترین انتقادات وارده به ویندوز ۱۱ قبل از غیرفعال شدن از روی پلتفرم یوتیوب حذف شدند.

کاربران در بخش نظرات این ویدیو مدعی بودند که این پیش‌نیازهای سخت‌گیرانه صرفا برای این تعیین شده که مایکروسافت دستگاه‌های بیشتری بفروشد. از آن‌جایی که مایکروسافت از فروش لایسنس ویندوز به شرکت‌های سازنده سخت‌افزار پول می‌گیرد، این مسئله سود زیادی برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت. ویدیوی فعلی در حال حاضر حدود ۱۳۰۰ دیسلایک و نزدیک - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - به ۱۰۰ لایک دریافت کرده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم

کارمندی از شرکت مایکروسافت به نام «آریا» در این ویدیو اذعان می‌کند که شرایط فعلی برای کاربران و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - دستگاه‌های ناسازگار بسیار ناخوشایند است، ولی بقیه کسانی که قادر به نصب ویندوز ۱۱ خواهند بود بدون شک از امنیت و قابلیت‌های این سیستم عامل بهره زیادی خواهند برد. این ویدیو یادآور می‌شود - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - که راهی برای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - دور زدن پیش‌نیازهای نسخه جدید ویندوز وجود ندارد.

ویندوز ۱۱ هنوز یکی از موضوعات داغ دنیای فناوری و سیستم عامل‌هاست. مایکروسافت اوایل تیر ماه از این نسخه رونمایی کرد و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - خیلی زود مشخص شد که فقط پردازنده‌های نسل هشتم اینتل و رایزن ۳۰۰۰ ای‌ام‌دی به بعد می‌توانند ویندوز ۱۱ را نصب کنند. البته مایکروسافت بعدا اعلام کرد که شرایط پشتیبانی از نسل هفتم پردازنده‌های اینتل و ای‌ام‌دی Zen 1 را هم بررسی می‌کند اما هنوز چیزی قطعی نشده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جعفریه استان قم - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone