🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10761.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تبلت می پد ۵ شیائومی با پشتیبانی قلم هوشمند ۱۹ مردادماه از راه می‌رسد

شیائومی روی توسعه نسل جدید تبلت‌های خود با نام می پد ۵ کار می‌کند و پس از شایعات فراوانی که درباره این دستگاه منتشر شده،‌ شرکت چینی سرانجام اعلام کرده تبلت جدید در تاریخ ۱۹ ...

شیائومی روی توسعه نسل جدید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - تبلت‌های خود با نام می پد ۵ کار می‌کند و پس از شایعات فراوانی که درباره - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - این دستگاه منتشر شده،‌ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - شرکت چینی سرانجام اعلام کرده تبلت جدید در تاریخ ۱۹ مرداد معرفی می‌شود.

شیائومی با ارائه جدیدترین پوستر تبلیغاتی خود از تاریخ عرضه رسمی تبلت می پد ۵ به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - همراه گوشی «می میکس ۴» در کشور چین خبر داده است. علاوه بر این، تصویر پوستر مشخص می‌کند که این تبلت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - به همراه قلم هوشمند سازگار خود روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان

قلم هوشمند مشخص شده در این پوستر به احتمال زیاد «قلم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - هوشمند شیائومی» (Xiaomi Smart Pen) است که اخیرا با شماره - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - مدل M2107K81PC توسط FCC تایید شده است. با این وجود هنوز اطلاعات زیادی درباره این قلم منتشر نشده و فقط می‌دانیم که از اتصال بلوتوث ۵.۰ پشتیبانی می‌کند.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، انتظار می‌رود شیائومی می پد ۵ در سه مدل عرضه شود. انتظار می‌رود مدل پایه این تبلت‌ها از نمایشگر ۱۲۰ هرتز و چیپست اسنپدراگون ۸۶۰ بهره ببرد. همچنین دوربین اصلی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود و به همراه شارژر ۳۳ واتی عرضه می‌شود. اخیرا مشخصات دستگاهی با شماره مدل 21051182C در پایگاه داده 3C مشخص شده بود که احتمالا به تبلت شیائومی می پد ۵ مربوط - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌شود.

همچنین مدل دوم از نمایشگر ۱۰.۹۵ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد. علاوه بر این، گفته می‌شود این دستگاه دارای سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات خواهد بود. مدل سوم نیز با مشخصات مشابه عرضه می‌شود اما از قابلیت اتصال - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - به شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

شرکت چینی قرار است در تاریخ ۱۹ مرداد ماه دستگاه‌های جدید دیگری را نیز به صورت رسمی معرفی کند. علاوه بر تبلت‌های سری می پد ۵ و گوشی‌های می میکس ۴ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - که از فناوری دوربین زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کنند، تلویزیون هوشمند OLED نسل دوم این شرکت و اسپیکر هوشمند جدید آن نیز معرفی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر شهرضا استان اصفهان - خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone