🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10756.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد

گزارش شرکت تحقیقاتی «کانترپوینت» نشان می‌دهد که شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار جایگاه پرفروش‌ترین برند موبایل جهان را از سامسونگ و اپل ربوده است. این اولین بار است که شیائومی توانسته در ...

گزارش شرکت تحقیقاتی «کانترپوینت» - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - نشان می‌دهد که شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار جایگاه پرفروش‌ترین برند موبایل جهان را از سامسونگ و اپل ربوده است.

این اولین بار است که شیائومی توانسته در طول تاریخ فعالیت خود به صورت همزمان از رقبای قدرتمندی همچون سامسونگ و اپل در فروش موبایل پیشی بگیرد.

در این گزارش نوشته شده که اگرچه موقعیت کنونی برای شیائومی تحسین‌کننده است، اما احتمالا سامسونگ پس از حل مشکلات بخش تولید در ویتنام به دلیل موج جدید کرونا، می‌تواند جایگاه نخست را به سرعت پس بگیرد. با این‌حال آنچه شرکت تحقیقاتی کانترپوینت به آن اشاره دارد این است که «رقابت میان سامسونگ و شیائومی از همیشه حساس‌تر شده است.»

شیائومی بر اساس گزارش - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - همین شرکت تحقیقاتی، با فروش حدود ۸۰۰ میلیون موبایل، دومین برند پرفروش گوشی در فصل دوم - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - سال ۲۰۲۱ بوده است.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان

فروش شیائومی در ماه ژوئن رشد ۲۶ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - درصدی را تجربه کرده است. براساس داده‌های آماری، شیائومی با سهم بازار ۱۷.۱ درصدی توانست از رقیب سرسخت خود یعنی سامسونگ جلو بزند. در ماه ژوئن سامسونگ با سهم بازار ۱۵.۷ درصدی از شیائومی جا ماند و میدان را به رقیب چینی خود - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - واگذار کرد. در گزارش ماهیانه - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - سهم بازار اپل، ۱۴.۳ درصد اعلام شده است.

به گزارش «کانالیس»،‌ شیائومی توانست در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ نیز توانست برای اولین بار با عبور از اپل به دومین تولید کننده بزرگ - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - موبایل در جهان تبدیل - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - شود. براساس این گزارش،‌ میزان عرضه گوشی‌های هوشمند شیائومی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - در بازار آمریکای لاتین با رشد بیش از ۳۰۰ درصدی روبرو بوده است و این میزان رشد در آفریقا ۱۵۰ درصد و در اروپای غربی ۵۰ درصد گزارش می‌شود.

با - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - وجودی که - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - این شرکت چینی اخیرا موبایل‌های با قیمت بالاتر به بازار عرضه کرده است، اما گفته می‌شود متوسط ​​قیمت فروش هر دستگاه موبایل شیائومی در حال حاضر هنوز ۴۰ درصد کمتر از موبایل‌های - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشمر استان خراسان - سامسونگ و ۷۵ درصد پایین‌تر از موبایل‌های آیفون اپل است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone