🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10754.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید دوربین زیر نمایشگر اوپو با کیفیت بالاتر معرفی شد

اوپو با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی و تجهیز دستگاه‌هایش به نمایشگر اولد جدید، نسل تازه دوربین‌ زیر نمایشگر خود را معرفی کرد که امکان تصویربرداری با کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران ...

اوپو با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی و تجهیز دستگاه‌هایش به نمایشگر اولد جدید، نسل تازه دوربین‌ زیر نمایشگر خود را معرفی کرد که امکان تصویربرداری با کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تا همین اواخر، تنها گوشی هوشمند مجهز به دوربین زیر نمایشگر بازار ZTE اکسون ۲۰ بود و شرکت‌های دیگری همچون شیائومی، اوپو و ویوو نیز پا در مسیر مشابه ZTE  گذاشتند. اکسون ۲۰ با وجودی که به عنوان اولین دستگاه مجهز به دوربین سلفی روانه بازار شد، اما کیفیت تصویربرداری مطلوبی نداشت و همین مساله باعث شد به کارگیری فناوری‌های جدید در دستور کار این شرکت قرار گیرد تا شرکت‌ها بتوانند امکان تصویربرداری با کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

در این بین ZTE در نسل بعدی موبایل‌های مجهز به فناوری دوربین زیر نمایشگر یعنی اکسون ۳۰ 5G سعی کرد کاستی‌های نسل قبلی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - را تا حد زیادی جبران کند تا کاربران با دوربین زیر نمایشگر موبایل جدید بتوانند تجربه تصویربرداری با کیفیت بالاتری را در اختیار داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان

اوپو نیز در نسل جدید دوربین‌های - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - زیر نمایشگر خود موفق شده کیفیت تصویربرداری را به صورت قابل توجهی افزایش دهد. هرچند قضاوت نهایی در مورد این فناوری درنهایت برعهده کاربران خواهد بود، اما - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - این شرکت ادعا می‌کند با کمک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی و نمایشگر اولد به چنین موفقیتی در بهبود کیفیت تصویربرداری با دوربین زیر نمایشگر دست یافته است.

اوپو می‌گوید برای دوربین زیر نمایشگر از موتور هوش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - مصنوعی و ده‌ها هزار عکس کمک گرفته - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - تا بتواند به تصاویری با جزئیات بیشتر و وایت بالانس و HDR مناسب‌تری دست پیدا کند. از این رو تصاویر گرفته شده به این فناوری به صورت شگفت انگیزی طبیعی جلوه می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان

از سوی دیگر اوپو تغییراتی در توسعه نمایشگر ایجاد کرده و تراکم پیکسل را در قسمت بالای دوربین کاهش داده است تا نور کافی به حسگر دوربین وارد شود. در نتیجه انتظار می‌رود با این فناوری تصاویری با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - نمایشگر در دسترس کاربران قرار گیرد. حتی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - کاربران در حین مطالعه متن‌ و مشاهده ویدیو در نمایشگر با فناوری جدید،‌ کیفیت بالاتری را در اختیار خواهند داشت. این رویکرد به افزایش ۵۰ درصدی طول عمر نمایشگر نیز کمک می‌کند.

هنوز تاریخ عرضه نسل جدید دوربین‌ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - زیر نمایشگر از سوی اوپو اعلام نشده و باید دید چه زمانی فناوری جدید در دسترس کاربران - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - قرار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر فومن استان گیلان - خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone