🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10749.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل مجیک کیبورد مجهز به تاچ آیدی را به صورت جداگانه می‌فروشد

فروردین‌ماه امسال اپل از نسل جدید مجیک کیبورد مجهز به حسگر اثر انگشت تاچ آیدی رونمایی کرد. اکنون کاربران می‌توانند نسخه معمولی این کیبورد را با قیمت ۱۵۰ دلار و مدل بزرگ‌تر را با قیمت ...

فروردین‌ماه امسال اپل از نسل جدید مجیک کیبورد مجهز به حسگر اثر انگشت تاچ آیدی رونمایی کرد. اکنون کاربران می‌توانند نسخه معمولی این کیبورد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - را با قیمت ۱۵۰ دلار و مدل بزرگ‌تر را با قیمت ۱۷۲ دلار و بدون نیاز به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - خرید آی‌مک تهیه کنند.

زمانی که اپل مجیک کیبورد دارای تاچ آیدی را معرفی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - کرد، کاربران تنها می‌توانستند با خرید آی‌مک M1 آن را در اختیار داشته باشند. اکنون کاربران می‌توانند این کیبورد را به صورت مجزا و بدون خرید آی‌مک M1 نیز در ترکیب رنگ سفید- آلومینیومی خریداری کنند.

تاچ‌آیدی در گوشه سمت راست بالای کیبورد قرار گرفته و امکان آنلاک کردن کامپیوتر، پرداخت با اپل پی و آنلاک پسورد منیجر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - موارد دیگر را برایتان ممکن می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب، عملکرد وایرلس این سنسور است، بنابراین - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - نیازی نیست حتما آن را از طریق کابل لایتنینگ به کامپیوتر وصل کنید. علاوه بر این، مجیک کیبورد اپل کلیدهای جدیدی برای ایموجی، اسپات‌لایت، حالت عدم مزاحمت و قفل کردن مک دارد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان

اپل درون این کیبورد از یک قطعه امنیتی استفاده کرده که می‌تواند بطور مستقیم با Secure Enclave موجود در چیپ M1 ارتباط برقرار کند، بنابراین با مک‌های جدید مجهز به این تراشه کار می‌کند.

علاوه براین، اپل مجیک ترک پد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - جدید را نیز با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می‌رساند که نسبت به نسخه قبلی گوشه‌های گردتری دارد. کیبورد و ترک پد از پورت لایتنینگ برای شارژ استفاده می‌کنند و از کابل لایتنینگ به USB-C پشتیبانی می‌کند.

باید این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رشت استان گیلان - موضوع را مدنظر داشته باشید که تاچ آیدی مجیک کیبورد تنها با مک‌های مجهز به چیپ M1 سازگار است، بنابراین تنها می‌توان از آن با مک‌بوک ایر، پرو و مک مینی M1 استفاده کرد. بنابراین اگر صاحب مک با پردازنده اینتل هستید، بهتر است به سراغ نسخه جدید مجیک کیبورد به سنسور اثر انگشت بروید که قیمتی پایین‌تر و برابر ۹۹ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone