🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10744.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای دستیابی به اهداف تولیدی آیفون ۱۳، یک شرکت جدید را وارد زنجیره تامین می‌کند

شرکت چینی «Luxshare Precision» رقیب تازه نفس فاکسکان و پگاترون، وارد زنجیره تامین اپل می‌شود تا کوپرتینویی‌ها بتوانند اهداف خود در افزایش تولید احتمالی آیفون ۱۳ را محقق سازند. بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Nikkei ...

شرکت چینی «Luxshare Precision» رقیب تازه نفس فاکسکان و پگاترون، وارد زنجیره تامین اپل می‌شود تا کوپرتینویی‌ها بتوانند اهداف خود در افزایش تولید احتمالی آیفون ۱۳ را محقق سازند.

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Nikkei Asia، اپل اهداف بلندپروازانه‌ای را برای تولید آیفون ۱۳ دنبال می‌کند. در این گزارش اشاره شده که ظاهرا این شرکت قصد دارد رقمی بین ۹۰ تا ۹۵ میلیون دستگاه آیفون تا ابتدای سال ۲۰۲۲ تولید کند و شرکت چینی Luxshare Precision قرار است ۳ درصد از سفارش‌ها را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - به خود اختصاص دهد و به رقیب جدیدی برای شرکت‌های تایوانی فاکسکان و پگاترون تبدیل شود.

به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - گفته منابع آگاه، ظاهرا این شرکت چینی در ماه جاری میلادی تولید آیفون - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - ۱۳ پرو را آغاز می‌کند. این گوشی اپل یکی از اعضای قدرتمند این سری خواهد بود و دریافت سفارش تولید آن می‌تواند پیشرفت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - بزرگی برای این شرکت چینی محسوب شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس

معمولا شرکت‌های تازه وارد به زنجیره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - تامین اپل، ابتدا مدل‌های قدیمی‌تر آیفون را تولید می‌کنند. سال گذشته این کمپانی چینی دو شرکت دیگر را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - تصاحب کرد. یکی ازاین شرکت‌ها، تولیدکننده ماژول دوربین کره جنوبی و دیگری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - شرکت Casetek، تولیدکننده قاب فلزی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - تایوانی است که تولید برخی قطعات آیفون‌های جدید را برعهده خواهند داشت.

با وجودی که این شرکت چینی تنها درصد کمی از تولید آیفون اپل را برعهده می‌گیرد،‌ حضورش می‌تواند برای سایر تامین کنندگان آزاردهنده باشد و بیم آن می‌رود این شرکت بتواند در آینده نه چندان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - دور،‌ سفارش‌های بیشتری از کوپرتینویی‌ها بگیرد.

شرکت چینی Luxshare در شرایطی وارد زنجیره تامین آیفون می‌شود که محدودیت‌هایی برای فعالیت تجاری این دو کشور مطرح است. گفته می‌شود مشارکت روزافزون این شرکت در زنجیره - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - تامین سودآور - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فارس استان فارس - اپل می‌تواند به ضرر رقبای این شرکت در ایالات متحده، تایوان، ژاپن و کره جنوبی تمام شود. اما رویکرد تقویت زنجیره تامین یکی از موضوعاتی است که اپل بدان توجه نشان می‌دهد و در تلاش است تا شرکت‌های بیشتری وارد زنجیره تامین شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone