🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10755.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart رونمایی کرد: رقیب اندرویدی مگ‌سیف آیفون

ریلمی از لوازم جانبی متنوعی از جمله شارژر بی‌سیم مغناطیسی ۵۰ واتی مگ دارت (MagDart)، شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی مگ دارت با طراحی باریک‌تر از نسخه ۵۰ واتی، قاب محافظ در کنار کیف مگ ‌دارت ...

ریلمی از لوازم جانبی متنوعی از جمله شارژر بی‌سیم مغناطیسی ۵۰ واتی مگ دارت (MagDart)، شارژر بی‌سیم ۱۵ واتی مگ دارت با طراحی باریک‌تر از نسخه ۵۰ واتی، قاب محافظ در کنار کیف مگ ‌دارت و همچنین رینگ مخصوص دوربین سلفی MagDart Beauty Light رونمایی کرد.

شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی مگ دارت ریلمی با هدف استفاده در گوشی‌های اندرویدی کارایی مشابه فناوری مگ‌سیف اپل دارد و این شرکت ادعا می‌کند موفق به توسعه سریع‌ترین شارژر بی‌سیم مغناطیسی جهان شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس

مگ دارت ریلمی از طراحی مکعب‌شکل بزرگی بهره می‌برد که فضای لازم برای فن خنک‌کننده را فراهم می‌کند. شارژر سیمی سوپردارت (SuperDart) ریلمی ۶۵ واتی است و این شرکت ادعا می‌کند مگ‌دارت می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی موبایل را در عرض 45 دقیقه به صورت کامل شارژ کند و سرعت آن تقریبا سریعتر از شارژر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس - سیمی ۵۰ واتی شرکت است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس

علاوه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس - بر این، ریلمی روی توسعه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس - شارژر ۱۵ واتی مگ دارت نیز کار می‌کند که شباهت ظاهری بیشتری به مگ سیف دارد و ۲۶.۴ درصد باریک‌تر از مگ دارت ۵۰ واتی است ولی باتری ۴۵۰۰ میلی ‌آمپرساعتی موبایل را در عرض 90 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌کند که بسیار سریع‌تر از مگ سیف ۱۵ واتی است.

پاوربانک مگ دارت ۲ ( Magdart 2 ) نیز شباهت زیادی به پک باتری مگ سیف دارد، اما دارای پایه‌ است که به کاربران امکان می‌دهد از باتری به عنوان پایه موبایل استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس

قاب MagDart با جنس فیبر کربنی برای گوشی‌های پرچمدار جدید ریلمیGT مجهز به پورت USB-C و جک هدفون به علاوه اتصال - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس - MagDart داخلی طراحی شده است. کیف پول MagDart نیز شباهت زیادی به کیف - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس - پول مگ سیف دارد و سه عدد کارت در آن جای می‌گیرد و علاوه بر این مجهز به ضربه گیر است.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس

ریلمی از محصول دیگری به نام MagDart Beauty Light نیز رونمایی کرده که در واقع رینگ روشنایی تاشو است و برای گرفتن عکس‌های سلفی با کیفیت بهتر طراحی شده و از شارژ بی‌سیم معکوس استفاده می‌کند. این محصول دارای ۶۰ مینی LED و دکمه کنترل اختصاصی است که به کاربران امکان می‌دهد تنظیماتی مانند روشنایی و دمای رنگ را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس - تنظیم کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جهرم استان فارس

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت محصولات جدید ریلمی به اشتراک گذاشته نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone