🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37366.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت بزرگ تلگرام X با تغییرات قابل توجه در طراحی و امکانات از راه رسید

همانطور که تلگرام از مدتی پیش وعده داده بود، به روزرسانی ماه مارس اپلیکیشن تلگرام X اخیراً از راه رسیده که تغییرات فراوانی با خود به همراه می آورد و این اپلیکیشن را به جایگزینی ...

همانطور که تلگرام از مدتی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیش وعده داده بود، به روزرسانی ماه مارس اپلیکیشن تلگرام X - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اخیراً از راه رسیده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که تغییرات - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فراوانی با خود به همراه می آورد و این اپلیکیشن را به جایگزینی ایده آل برای تلگرام تبدیل می کند. در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی از این تغییرات.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

احتمالاً مهم ترین تغییری که با این به روزرسانی به ارمغان می آید، قابلیت استفاده همزمان از چند اکانت باشد که هیچ محدودیتی برای تعداد آن وجود ندارد. بنابراین از امروز می توانید از - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - چندین اکانت مختلف به صورت همزمان استفاده کنید و - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ضمناً امکان بهره گیری از تم های گوناگون برای هر یک از اکانت ها وجود دارد.

با نگه داشتن انگشت روی تب مربوط به هر اکانت، پیش نمایشی از لیست چت ها قابل مشاهده خواهد بود که البته باعث نمی شود وضعیت شما به آنلاین تغییر کند. هنگام دریافت پیام های تازه هم می توان به سرعت میان - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اکانت ها سوییچ کرد.

لوکیشن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زنده و حالت شب - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - برای نقشه

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

قابلیت دیگری که با به روزرسانی اخیر به تلگرام X - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - اضافه شده، موقعیت مکانی زنده است که مدتی پیش راهش را به تلگرام نیز باز - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده بود. با این قابلیت، می توانید لوکیشن - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زنده خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید تا آنها به صورت لحظه ای از موقعیت مکانی شما و فاصله خود با شما با خبر باشند. گفتنی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - است که نقشه داخل اپلیکیشن هم حالا از تم تاریک و حالت شب خودکار پشتیبانی می کند.

تم های بیشتر

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تلگرام X حالا از تم کلاسیک تلگرام (البته با حباب های سبز رنگ) پشتیبانی می کند و از دیگر تم های رنگی آن می توان به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قرمز، نارنجی، سبز و صورتی اشاره کرد. از این پس می توانید Bubble Mode یا حباب هایی که نقش کادر را برای پیام ها ایفا می کنند را در کانال ها غیرفعال کنید، اما چنین امکانی برای چت ها وجود ندارد. گفتنی است در صورتی که Bubble Mode را غیرفعال کنید، تمامی تصاویر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به صورت عریض و تمام صفحه به نمایش در می آیند.

انیمیشن های بیشتر

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

تازه ترین نسخه از تلگرام X حالا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - انیمیشن های بیشتری را شامل می شود تا رابط کاربری جلوه بیشتری مقابل چشمان داشته باشد. هنگامی که مخاطب شما در حال - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تایپ، ارسال وویس یا موارد مشابه باشد، این موضوع با انیمیشین هایی ساده اما جذاب به شما اطلاع داده می شود.

پیش نمایش تصاویر در اعلانات

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

قابلیت تازه تلگرام X که تنها با موبایل های مبتنی بر اندروید 5.0 یا بالاتر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سازگار است، امکان مشاهده پیش نمایشی از تصاویر یا استیکرها را بدون نیاز به باز کردن صفحه چت مهیا می کند. هنگامی که بارگذاری تصویر یا استیکر بیش از حد طول بکشد، اعلانات بدون آنها به نمایش در می آیند. گفتنی است که اگر دانلود خودکار تصاویر را غیرفعال کرده یا Data Saver را روشن کرده باشید، تصاویر پیش نمایش بارگذاری نمی شوند.

تغییر رنگ اموجی ها و استیکرهای پیشنهادی

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

از این پس با نگه داشتن انگشت روی هر اموجی، قادر به مشاهده لیست رنگ های مختلف آن هستید؛ ضمنا با کشیدن انگشت به سمت بالا، تغییر رنگ روی تمام اموجی ها اعمل خواهد شد. علاوه بر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این، هنگامی که یک اموجی را تایپ می کنید، استیکرهای بیشتری به شما پیشنهاد داده می شود و می توانید با مراجعه به تنظیمات، این قابلیت را غیرفعال کنید تا تنها استیکرهایی که روی دستگاه نصب هستند نمایش داده شوند.

تغییرات چت ها

با نگه داشتن انگشت روی چت های پین شده می توانید ترتیب قرارگیری آنها در بالای لیست را دستخوش تغییر کنید. لمس تاریخ شناور در چت ها هم امکان مشاهده نخستین پست در هر روز را مهیا می کند.

تغییرات مخصوص چت ادمین ها

ادمین ها - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حالا می توانند پیام های پین شده را - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - صرفاً برای خود آن پین کنند و این موضوع - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشکلی در نمایش پیام برای سایر کاربران به وجود نمی آورد. در بخش Recent Actions هم قابلیت های متعددی در نظر گرفته که مدیریت چت ها را تسهیل و کاربردی تر می کند.

در نهایت از دیگر - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تغییرات به وجود آمده در تلگرام X - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می توان به کاهش حجمی برنامه، بهبود چشمگیر جستجو در چت ها، نشانگر کیفیت تماس صوتی، تشخص بهتر اتصال هنگام استفاده از برنامه های تغییر آی پی، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - لینک پیش نمایش برای لینک های آلبوم t.me و پشتیبانی از لینک های مخصوص تلگرام اشاره کرد. به روزرسانی تازه تلگرام X از همین حالا از طریق پلی استور گوگل قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone