🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33258.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اکانت ۵۰ میلیون کاربر فیسبوک هک شد

اگر قبلا از کاربران فیسبوک بوده اید حتما به خاطر دارید که با کمک قابلیتی در این شبکه اجتماعی میتوانستید ببینید حساب کاربری تان چطور برای دیگران نمایش داده می شود و چه بخش هایی ...

اگر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قبلا از کاربران فیسبوک بوده اید حتما به خاطر دارید که با کمک قابلیتی در این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - میتوانستید ببینید حساب کاربری تان چطور برای دیگران نمایش داده می شود و چه بخش هایی را می بینند و چه بخش هایی را نمی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بینند. حالا این شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اعلام کرده که با کمک همین قابلیت هکرها توانسته اند کنترل ۵۰ میلیون حساب کاربری آن را در دست بگیرند.

فیسبوک اعلام کرده که می داند هکرها چه کسانی هستند و محل استقرارشان کجاست. این شبکه اجتماعی همچنین خبر داده که مشکل را برطرف کرده و مقامات پلیس را در جریان این اتفاق قرار داده است. در جریان این حمله هکی امروز بیش از ۹۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاربر فیسبوک مجبور شدند که بنابر دلایل امنیتی از اکانت های خود خارج شوند.

امروز بنابر دلایل امنیتی دسترسی ۹۰ میلیون کاربر فیسبوک به اکانت هایشان قطع شد

طبق اعلام مدیران این شرکت مشخص نیست که آیا سوء استفاده - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ای هم از اکانت های هک شده به عمل آمده یا اینکه اطلاعات خصوصی کاربران در دسترس هکرها قرار گرفته یا نه. در هر حال به نظر می رسد که به موجب قابلیت موسوم به View as یا «مشاهده به عنوان دیگران» - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نفوذ به این حساب های کاربری ممکن شده است. - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گفته می شود بعد از اعمال تغییراتی روی قابلیت آپلود ویدیو در فیسبوک این آسیب پذیری در آن ایجاد شده.

هکرها نیز از توکن های دسترسی فیسبوک برای این منظور استفاده کرده اند که امکان لاگین دراز مدت افراد در اکانت هایشان را میسر می کند به نحوی که دیگر برای استفاده از حساب کاربری شان نیازی به لاگین مجدد نباشد. فیسبوک البته بعد از این اتفاق همه ۵۰ میلیون اکانت هک شده را ریست کرده و همزمان توکن های - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۴۰ میلیون کاربر دیگر را هم محض اطمینان بیشتر از نو تنظیم نموده.

مارک زاکربرگ مدیرعامل این شرکت نیز در جریان گفتگوی خود با خبرنگاران اعلام کرد:

واقعیت این است که ما با حملات متعددی از ناحیه افرادی مواجه هستیم که می خواهند کنترل حساب های کاربری را در دست بگیرند یا اطلاعات افراد را به سرقت ببرند. ما باید کار بیشتری برای جلوگیری از بروز دوباره این اتفاق انجام دهید و این نوید را میدهم که - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بررسی های امنیتی ما در ادامه - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شدیدتر خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone