🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33276.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پاناسونیک از دوربین های فول فریم بدون آینه S1R و S1 رونمایی کرد

پاناسونیک از 2 دوربین بدون آینه فول فریم رونمایی کرده که از اتصال لنز L بهره می برد. پاناسونیک به همراه لایکا و سیگما ساعاتی پیش خبر از همکاری برای توسعه محصولاتی مبتنی بر ماونت ...

پاناسونیک از 2 دوربین بدون آینه فول فریم رونمایی کرده که از اتصال لنز L بهره می برد. پاناسونیک به همراه لایکا و سیگما ساعاتی پیش خبر از همکاری برای توسعه محصولاتی مبتنی بر ماونت لنز L داده بودند.

دوربین S1R از حسگری 47 مگاپیکسلی بهره می برد در حالی که مدل S1 به حسگری 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. هر دو آنها دارای لرزشگیر تصویر داخلی هستند، یک منظره یاب - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - الکترونیکی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بزرگ برای آنها در نظر گرفته شده و نمایشگر LCD لمسی آنها قابلیت چرخش در 3 جهت را دارد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا بتوانید تصاویر سلفی هم ثبت کنید.

دو درگاه برای استفاده از حافظه های SD و XQD برای این دو دوربین در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نظر گرفته شده است. از آنجایی که این دوربین ها از لنزهای با ماونت L پشتیبانی می کنند با لنزهای سازگاری که از سوی لایکا از سری SL و TL پیش از این عرضه شده اند امکان کارکرد دارند البته لنزهای تولید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده توسط لایکا معمولاً قیمت بالایی دارند.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با این حال پاناسونیک نیز لنزهای خود از جمله 70-24 میلی متری به همراه 200-70 میلی متری در کنار یک لنز پرایم 50 میلیمتری f1.4 را دارد. این شرکت اعلام کرده که قصد دارد تا سال 2020 از 10 لنز دیگر مبتنی بر این ماونت نیز رونمایی کند. سیگما هم قصد دارد لنزهای سازگار با اتصال L را توسعه دهد و در این بین قرار است تعدادی از آنها از سری - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با کیفیت بالای «آرت» باشند.

علاوه بر این ها پاناسونیک از یک سیستم حسگر جدید بهره برده و در عین حال موتور پردازش جدید «ونوس» را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای آن در نظر گرفته است. از قابلیت های دیگر دوربین های جدید پاناسونیک می توان به فوکوس خودکار سریع و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قابلیت ثبت ویدیوهای 4K و با نرخ 60 فریم در ثانیه اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

پاناسونیک ادعا - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده که منظره یاب این دوربین ها رزولوشنی بالاتر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از نیکون Z7 و کانن - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - EOS R دارند و البته میزان این رزولوشن هنوز اعلام نشده است. قابلیت دیگری که برای محصولات جدید پاناسونیک در نظر گرفته شده مقاومت در برابر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شرایط - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آب و هوایی نا مساعد از جمله سرما است.

دوربین S1R که رزولوشن بالاتری دارد با هدف عکاسان حرفه ای و S1 با هدف فیلم برداران تولید شده است. این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - محصولات جدید پاناسونیک قرار است در اوایل سال 2019 - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روانه بازارها شوند و البته قیمت آنها مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone