🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33273.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دوربین فوری فوجی فیلم SQ20 معرفی شد

فوجی فیلم از دومین دوربین فوری خود رونمایی کرده که از قابلیت غیر منتظره فیلمبرداری پشتیبانی می کند. این دوربین با نام Instax Square SQ20 توانایی فیلمبرداری تا ۱۵ ثانیه و ذخیره آن روی کارت ...

فوجی فیلم از دومین دوربین فوری خود رونمایی کرده که از قابلیت غیر منتظره فیلمبرداری پشتیبانی می کند.

این دوربین با نام Instax Square SQ20 توانایی فیلمبرداری تا ۱۵ ثانیه و ذخیره آن روی کارت SD را دارد با - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این حال هدف از این کار ایجاد افکت های جدید روی تصاویر و انتخاب بهترین فریم است.

با استفاده از «مود حرکت» فوجی فیلم SQ20 می - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - توانید از فایل های ویدیویی بهترین فریم را انتخاب کرده و در همان لحظه چاپ کنید. گزینه دیگر ایجاد اکسپوژر طولانی فیک است که باعث مات شدن - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حرکات ثبت شده در ویدیو - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می شود. علاوه بر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این یک نوار فیلم ۳۵ میلیمتری مجازی نیز وجود دارد که می توان آن را روی تصاویر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ثبت شده در ویدیو - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعمال کرد.تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

متاسفانه فوجی فیلم این دوربین را نسبت به نسل قبلی SQ10 ضعیف تر کرده، برای مثال در حالی که نسخه قبلی از - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سنسور - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۱ روی ۵ اینچی بهره می برد حالا SQ10 به سنسور ۱ روی ۴ اینچی مجهز شده است. لنز دوربین هنوز دارای گشودگی دریچه f/2.4 است اما حسگر کوچکتر به معنی کاهش میدان دید خواهد بود. فاصله کانونی گجت نیز برابر ۳۳.۴ میلی متر است.

فوجی فیلم برای کاهش تاثیر این مساله روی خروجی یک تابع زوم دیجیتال را به ماژول اضافه کرده که اجازه زوم ۴ برابری را به کاربر می دهد. مدل جدید از جهات دیگر شباهت زیادی به SQ10 دارد و برخی کاربران امیدوار بودند که این دوربین به قابلیت اتصال - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وای فای مجهز شود که محقق نشده است.

فوجی فیلم SQ20 در اواخر همین ماه به بازار عرضه می شود اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. مدل قبلی این دوربین در هنگام عرضه اولیه نرخی برابر با ۲۸۰ دلار داشت که بعدا تا حدود ۲۰۰ دلار نیز کاهش پیدا کرد، از اینرو مدل جدید هم احتمالی قیمتی در همین حدود خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone