🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33267.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دلجویی از مشتریان با عرضه رایگان موبایل هیدروژن وان

تاخیرهای پیاپی در معرفی رسمی و عرضه موبایل هیدروژن وان، کمپانی RED را وادار به اتخاذ رویکردی عجیب کرده است. تلفن‌های هوشمند هیدروژن وان قرار بود در دو نسخه آلومینیومی و تیتانیومی عرضه شوند. نسخه‌ی ...

تاخیرهای پیاپی در معرفی رسمی و عرضه موبایل هیدروژن وان، کمپانی RED را وادار به اتخاذ رویکردی عجیب کرده است. تلفن‌های هوشمند هیدروژن وان قرار بود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - در دو نسخه آلومینیومی و تیتانیومی عرضه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - شوند. نسخه‌ی آلومینیوم که در واقع انتخاب ارزان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - تری نسبت به مدل دیگر است و از اواخر مهرماه برای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - فروش در دسترس خواهد بود.

اما برای مدل گران - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - تر این تلفن‌ها یعنی تیتانیوم، هنوز زمان مشخصی ارائه نشده و این موضوع در حالیست که پیش فروش این تلفن‌های هوشمند از ۱۴ ماه پیش آغاز شده بود.

شرکت RED برای نشان دادن حسن نیت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - خود و همچنین به عنوان عذرخواهی بابت تاخیر های پیاپی تلفن‌های هوشمندش، تصمیم جالبی برای کسانی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - تیتانیوم را پیش خرید کرده‌اند اتخاذ کرده است. در واقع این شرکت به جای این که خریداران را تا زمان عرضه‌ی رسمی تیتانیوم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - در انتظار نگه دارد، تصمیم گرفته تا به همه‌ی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - افرادی که اقدام به پیش خرید کرده بودند، به صورت رایگان یک تلفن هوشمند آلومینیوم هدیه دهد. کاربران می‌توانند تا زمان عرضه‌ی گوشی پیش خرید شده، از تلفن هوشمند آلومینیوم استفاده کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان

همه‌ی این اتفاقات بدون پرداخت پولی اضافه توسط - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - مشتریان انجام خواهد شد و موضوع جالب اینجاست که وقتی تیتانیوم عرضه شود، نیازی به بازگرداندن تلفن‌های آلومینیوم نخواهد بود و مشتریان می‌توانند خود را صاحب هردو گوشی بدانند.

مدیرعامل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - شرکت RED «جیم جنارد» اعلام کرده که تامین کنندگان این شرکت متعهد شده‌اند که به اندازه‌ی کافی به تولید تیتانیوم خواهند پرداخت تا همه‌ی پیش خرید‌ها به نتیجه‌ی مطلوب برسد. البته علاوه بر این، جنارد گفته که دلیل تاخیر‌های پیاپی عرضه‌ی این تلفن همراه، بدقولی‌ تامین کنندگان شرکت بوده. فروش تلفن‌های هوشمند هیدروژن وان شرکت RED از اول آبان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر نهاوند استان همدان - ماه توسط AT&T و Verizon انجام خواهد پذیرفت.

 

تماشا کنید: موبایل هیدروژن وان با قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone