🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33270.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام اپل را به سرقت اطلاعات محرمانه و ارسال آنها به اینتل متهم کرد

اپل و کوالکام چند وقتی است که جدالی حقوقی را تجربه می کنند و به نظر می رسد کوالکام با طرح اتهامات تازه علیه اپل، به دنبال شعله ور کردن هرچه بیشتر آتش این جدال ...

اپل و کوالکام چند وقتی است که جدالی حقوقی را تجربه می کنند و به نظر می رسد کوالکام با طرح اتهامات تازه علیه اپل، به دنبال شعله ور کردن هرچه بیشتر آتش این جدال است. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - CNBC اخیراً گزارش کرده که کوالکام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - متعقد است اپل «حجم عظیمی» از اسرار تجاری را از طریق همکاری اش با این کمپانی به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سرقت برده و با این اطلاعات به اینتل در بهبود چیپ هایش کمک کرده است. کوالکام حالا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به دنبال افزودن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این اتهامات به پرونده ای است که طی نوامبر سال گذشته علیه اپل تشکیل داد.

طی سال گذشته میلادی، کوالکام به خاطر نقض مفاد قرارداد از اپل شکایت کرد و گفت گرچه بنابر قرارداد اجازه بازرسی از نرم افزار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اختصاصی اپل را داشته، اهالی کوپرتینو از دسترسی دادن به آنها سر باز زده اند. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اما این پرونده، تنها جدال بین کوالکام و اپل نیست. مدت ها قبل از تشکیل پرونده علیه اپل، کمپانی تولیدکننده چیپست به خاطر دریافت هزینه های گزاف بابت لایسنس تکنولوژی هایش مورد شکایت قرار گرفته بود و پرونده ماه نوامبر، در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - واقع اقدام متقابل کوالکام در برابر اپل بود.

در گزارش ها آمده که کوالکام به دادگاه اعلام کرده مستندات ارائه شده در روند بازرسی قضایی، شامل مکاتباتی بر بستر ایمیل و تاریخچه توسعه سورس کدی هستند که نشان می دهد اپل اطلاعات محرمانه را در اختیار اینتل قرار داده است.

این کمپانی همچنین مدعی شده که که اطلاعات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارائه شده - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به اینتل، در راستای حل مشکلاتی بوده که باعث می شده چیپ های اینتل عملکردی ضعیف روی دیوایس های آیفون داشته - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باشند. در بخشی از بیانیه ارسال شده از سوی کوالکام به CNBC آمده: «استفاده غیرقانونی از اسرار تجاری ارزشمند کوالکام برای کمک به یک رقیب به ما آسیب می زند و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نباید اجازه تداوم یافتن پیدا کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خندان چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم فیلور فولاد شهر تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در فیلور شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر کارن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا منطقه فیلور فولاد شهر هم سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در فیلور شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone