🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17385.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

حمله باج افزاری به بیمارستانی در آلمان جان یک بیمار را گرفت

یک بیمار زن در طی حمله باج افزاری به بیمارستان دانشگاه «دوسلدورف» آلمان جان خود را از دست داد که احتمالا به اولین قربانی چنین حملاتی به بیمارستان‌ها تبدیل می‌شود. در پی این حمله، بیمارستان ...

یک بیمار زن در طی حمله باج افزاری به بیمارستان دانشگاه «دوسلدورف» آلمان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - جان خود را از دست داد که احتمالا به اولین قربانی چنین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - حملاتی به بیمارستان‌ها تبدیل می‌شود.

در پی این حمله، بیمارستان نتواست - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - بیماران با وضعیت اضطراری را پذیرش کند و این بیمار راهی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - بیمارستان دیگری با فاصله ۳۲ کیلومتر شد. طبق گزارش منتشر شده، این بیمارستان هدف حمله باج افزاری نبوده است. پس از اینکه مقامات به مهاجمان اعلام کردند که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - این حمله یک بیمارستان را تعطیل کرده، حمله متوقف شد.

مراکز درمانی یکی از بزرگترین اهداف حملات سایبری محسوب می‌شوند و متخصصان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - امنیتی سایبری نیز در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - طی چندین سال گذشته به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - عدم آمادگی بیمارستان‌ها اشاره کرده و در این زمینه به مقامات هشدار داده‌اند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - مراکز درمانی وابستگی زیادی به دستگاه‌ها مانند تجهیزات رادیولوژی دارند که اغلب به اینترنت متصل شده‌اند و بدون آن‌ها نمی‌توان بیماران را درمان کرد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

یکی از کارشناسان امنیت سایبری، «بو وودز» در گذشته اعلام کرده بود:

«اگر سیستم‌ها از طریق اینترنت به وسیله یک حمله یا حادثه دچار مشکل شوند، تاثیر زیادی روی مراقبت از بیماران خواهد داشت.»

حملاتی که اطلاعات کاربران را هدف قرار می‌گیرد و به صورت مستقیم روی دستگاه‌های پزشکی تاثیر نمی‌گذارند نیز می‌توانند برای بیماران دردساز شوند. پژوهشی در گذشته نشان داده که میزان مرگ و میر ناشی از مشکلات قلبی در یک بیمارستان چندین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - سال پس از نفوذ به اطلاعات بیماران افزایش پیدا کرده که دلیل آن تمرکز بیمارستان روی بروزرسانی نرم افزاری یا پاسخگویی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - به حملات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - بوده که در نحوه کار پزشکان تاثیر گذاشته است.

حملات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - سایبری بزرگ مانند حمله «WannaCry» در سال ۲۰۱۷ باعث قطعی بسیاری از سیستم‌های بیمارستانی شد که البته در طی این حمله، هیچ بیماری جان خود را از دست نداد، با این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - حال از تاثیرگذاری بالای این حملات خبر ‌داد.

در حال حاضر مقامات آلمان در حال بررسی مرگ این بیمار هستند. در صورتی که انتقال این فرد به بیمارستان دیگری باعث مرگ وی شده باشد، پلیس احتمالا با این حمله باج افزاری مشابه با قتل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone