🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33252.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فناوری جدید مرگ یا بهبودی بیمار از کما را با دقت بالا تخمین می زند

تصمیم گیری کامپیوتر درباره مرگ یا زندگی یک نفر شبیه اپیزودی از سریال «بلک میرور» به نظر می رسد اما محققان چینی به پیشرفت هایی در این زمینه دست پیدا کرده اند. متخصصان بخش مغز ...

تصمیم گیری کامپیوتر درباره مرگ یا زندگی یک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نفر شبیه اپیزودی از سریال «بلک میرور» به نظر می رسد اما محققان چینی به پیشرفت هایی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در این زمینه دست پیدا کرده اند.

متخصصان بخش مغز و اعصاب آکادمی علوم و بیمارستان عمومی PLA پکن ابزاری را توسعه داده اند که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در تعیین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وضعیت بیماران درگیر کما به پزشکان کمک می کند. زمانی که فردی به کما فرو می - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رود به دلیل از کار افتادن تشکیلات فعال کننده مغز در ساقه این اندام، از باز کردن - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چشم یا واکنش به نور، پاسخ کلامی و واکنش حرکتی باز می ماند؛ از اینرو امکان پیش بینی شرایط آتی یا تعیین امید به بازگشت به زندگی آنها بسیار دشوار خواهد بود.

متخصصان چینی برای تعیین احتمال بازگشت بیمار به شرایط عادی سیستمی مبتنی بر الگوریتم یادگیری - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ماشینی را توسعه داده اند. این افراد برای توسعه سیستم مذکور هزاران داده fMRI یا «تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی» بیماران درگیر کما را به یک الگوریتم یادگیری ماشینی تزریق کرده اند تا بر اساس داده های پزشکی احتمال بازیابی هر بیمار را مشخص سازد. تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربیاین الگوریتم که نتیجه هشت سال تحقیق مداوم است، توانسته با دقت ۹۰ درصد احتمال بهبودی بیماران را مشخص کند که بسیار امیدوار کننده به نظر می رسد. در حالی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که پزشکان از چند بیمار قطع امید کرده بودند، سیستم جدید از احتمال بالای بهبودی آنها خبر داده بود و در نهایت این پیش بینی الگوریتم بود که درست از آب درآمد.

سیستم مذکور تا کنون روی ۳۰۰ بیمار آزمایش شده و پزشکان امیدوارند که با استفاده از آن به حدود - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۵۰ هزار فرد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دارای اختلال مزمن خودآگاهی که در کما به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سر می برند، کمک کنند.البته متخصصان چینی تاکید کرده اند که این فناوری قرار نیست به جای پزشکان متخصص تصمیم گیری کند. دکتر Yang Yi، از پزشکان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بخش مغز و اعصاب بیمارستان PLA در این باره می گوید:

هنگام ارائه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نتایج  الگوریتم ماشینی همیشه به خانواده بیمار تاکید می کنیم که این اعداد باید تنها باید ۲۰ تا ۵۰ درصد روی تصمیم آنها [درباره سرنوشت بیمار] تاثیر بگذارند.

برخی کارشناسان بر این باروند که سیستم هایی از این دست تنها باید در مواردی بکار برده شوند که به بقای بیمار - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کمک می کنند؛ به عبارت دیگر نباید تصمیم گیری درباره مرگ - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فرد را به دست کامپیوتر سپرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone