🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33253.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل به خاطر نقض پتنت در نرم افزارهایش به دادگاه می رود

اپل از جمله شرکت هایی است که همواره به دلیل مسائل مربوط به دارایی های فکری و نقض پتنت با دیگر کمپانی ها درگیر بوده و در دادگاه های مختلف، نقش شاکی و متهم را ...

اپل از جمله شرکت هایی است که همواره به دلیل مسائل مربوط به دارایی های فکری و نقض پتنت با دیگر کمپانی ها درگیر بوده و در دادگاه های مختلف، نقش شاکی و متهم را بازی کرده است.

حالا کمپانی فنلاندی «MPH Technologies» به خاطر نقض هشت پتنت مربوط به «روش و سیستم ارسال پیام از طریق ارتباط امن» و همچنین انتقال (فوروارد) پیام با این سیستم از اپل شکایت کرده است. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - طبق ادعای MPH، اپل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - در اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - های iMessage و FaceTime بدون پرداخت حق بهره برداری، از فناوری های شرکت فنلاندی استفاده کرده.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان

شکایت MPH - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - همچنین شامل پروتکل های مورد استفاده اپل در سرویس های شبکه خصوصی مجازی نیز می شود که در بعضی از نرم افزارها مورد استفاده قرار می گیرد.

اپل مذاکرات را به صورت یک طرفه پایان داده است

البته درخواست دادخواهی MPH به طور ناگهانی مطرح نشده و این شرکت دو سال پیش برای مذاکره بر سر پتنت های مورد مناقشه، با اپل تماس گرفته است. دو کمپانی پس از چند دوره مذاکره و جلسه، به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - توافق خاصی نرسیدند و اپل نیز اظهار کرد که مدارک لازم برای اثبات عدم نقض پتنت های MPH را ارائه خواهد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - کرد؛ اما موفق به این کار نشد.

آخرین تبادل اطلاعات رسمی دو شرکت پیش از اقامه دعوی از سوی MPH نیز تابستان سال گذشته بود که در نهایت اپل به این نتیجه رسید که هیچ قانونی را نقض نکرده و مذاکرات را به صورت یک طرفه پایان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - داد.

کمپانی فنلاندی هم چند ماهی برای تجدید نظر به اپل فرصت داد اما بالاخره دیروز رسماً شکایت خود را تسلیم دادگاه کرد و از شرکت آمریکایی به دلیل نقض پتنت ها و ضرر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - مالی شکایت نمود.

گفتنی است نتیجه دعوی حقوقی دو شرکت ممکن است چندین ماه و یا حتی چند سال طول بکشد، اما در صورت پیروزی MPH و به دلیل اهمیت iMessage و FaceTime - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان - برای اکوسیستم اپل، شرکت فنلاندی رقم بسیار بالایی را به عنوان جریمه از اپل دریافت خواهد کرد.

- تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر خوانسار استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone