🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33256.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نوجوان استرالیایی که شبکه داخلی اپل را هک کرده بود به 8 ماه تعلیق مراقبتی محکوم شد

یک هکر نوجوان استرالیایی که توانسته بود به شبکه داخلی کمپانی اپل نفوذ کرده و اطلاعات مهمی را به سرقت ببرد، چند وقت پیش دستگیر شده و امروز در دادگاه، به 8 ماه تعلیق مراقبتی ...

یک هکر نوجوان استرالیایی که توانسته بود به شبکه داخلی کمپانی اپل نفوذ کرده و اطلاعات مهمی را به سرقت ببرد، چند وقت پیش دستگیر شده و امروز در دادگاه، به 8 ماه تعلیق مراقبتی محکوم شد.

لازم به توضیح است که در تعلیق مراقبتی، مجرم زندانی نمی شود اما کاملاً تحت نظارت بوده و باید شرایط خاصی مانند گزارش مستمر به نهادهای قانونی و معرفی منظم خود به پلیس محلی را رعایت نماید.

هکر نوجوان ممکن است در نهایت به سه سال زندان محکوم شود

البته حکم مذکور مجازات نهایی هکر نوجوان (که نامش افشا نشده) نیست و او که در زمان ارتکاب جرم به سن قانونی نرسیده بود، تحت پیگرد و محاکمه قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران - داشته و ممکن است در نهایت به سه سال زندان محکوم شود. به گفته دادرس پرونده، حملات نوجوان استرالیایی به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران - شبکه داخلی اپل جدی، مستمر و ماهرانه بوده است.

هکر نوجوان توانسته بود در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران - طول مدت دو سال به سرورهای اپل دسترسی داشته باشد. این موضوع بالاخره توجه مسئولین امنیتی کمپانی آمریکایی را جلب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران - کرد و آنها موضوع را به FBI اطلاع دادند. FBI نیز پرونده را در اختیار پلیس محلی استرالیا (ملبورن) قرار داد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران

لازم به ذکر است که پلیس استرالیا از منزل هکر نوجوان دو دستگاه لپتاپ اپل، یک گوشی و یک هارد دیسک (مرتبط با پرونده) پیدا کرد که در مجموع حاوی یک ترابایت اطلاعات حساس از مشتریان و بخش تجاری اپل بودند. البته کمپانی ساکن کوپرتینو به کاربران خود اطمینان داده هیچگونه اطلاعات خصوصی یا امنیتی از آنها به بیرون درز نکرده.

گفتنی است هکر نوجوان استرالیایی یکی از طرفداران برند اپل بوده و دوست داشته برای این شرکت کار کند. حملات وی به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر کلاردشت استان مازندران - شبکه داخلی اپل نیز احتمالاً نوعی خودنمایی برای استخدام در کمپانی بوده چرا که او از اطلاعات مسروقه هیچ سوء استفاده ای نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شایان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام دوستان سایت ***** مایکروفر تکنوکیت Te-342 شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر شهراد نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
بسیار خوشحالیم که شنیده‌ایم مشتری گرامی ما از خدمات ارایه شده توسط شرکت تعمیرچی شعبه کلاردشت، جهت تعمیر مایکروفر تکنوکیت Te-342، در منزلشان رضایت داشته‌اند. به دنبال انجام تعمیرات لازم برای رفع مشکلات دستگاه، تلاش ما در شرکت الو همواره بر آن است که مشتریان ما به رضایت کامل دست یابند. ما بسیار خوشحالیم که بتوانیم از این خدمات برای کیفیت زندگی بهتر مشتریانمان، عملیات قابل قبولی را ارایه دهیم. با سپاس فراوان از انتخاب شما برای ارایه خدمات تعمیراتی در شرکت الو



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone