🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33255.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

میزان استفاده بی خطر کودکان از دستگاه های هوشمند در شبانه روز مشخص شد

بنابر تحقیقاتی تازه، کودکانی که بیشتر از دو ساعت از روز را صرف موبایل هوشمند خود یا تماشای تلویزیون می کنند در خطر آسیب مغزی هستند. محققان می گویند تجربه بیش از اندازه بازی های ...

بنابر تحقیقاتی تازه، کودکانی که بیشتر از دو ساعت از روز را صرف موبایل هوشمند خود یا تماشای تلویزیون می کنند در خطر آسیب مغزی هستند. محققان می گویند تجربه بیش از اندازه بازی های ویدیویی، شبکه های اجتماعی و تماشای برنامه های تلویزیونی می تواند به رشد ضعیف تر مغز منجر شود.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

برای دستیابی به این نتایج، محققان به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بررسی میزان استفاده از تلویزیون، میزان خواب و میزان فعالیت های فیزیکی 4500 کودک در ایالات متحده پرداختند. کودکان و والدین هم چنین به پرسش نامه هایی تخمینی درباره فعالیت های فیزیکی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و خواب کودکان پاسخ دادند. از هر 20 کودک، تنها یکی از آنها خواب مناسب 9 الی 11 ساعته را تجربه می کند، یک ساعت فعالیت فیزیکی دارد و به صورت محدود به پای دیوایس های هوشمند یا تلویزیون می نشیند.

این کودکان سپس به انجام تست هایی درباره مهارت های زبانی، مهارت های تفکر، میزان توجه و سرعش پردازش پرداختند و مشخص شد که تقریباً یک سوم از کودکان هیچ یک از پیشنهادات محققان را رعایت نمی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کنند و حدوداً 41 درصد دیگر از آنها تنها به یکی از پیشنهادات محققان پایبند هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone