🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22946.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر هواوی P40 قبل از رونمایی

هواوی اخیرا از گوشی تاشوی خود به نام میت Xs رونمایی کرد، اما نکته‌ای که بسیاری از شرکت‌کنندگان در مراسم این کمپانی چینی را به تعجب واداشت، نمونه‌های اولیه هواوی P40 بود که اسامی جدیدی ...

هواوی اخیرا از گوشی تاشوی خود به نام میت Xs رونمایی کرد، اما نکته‌ای که بسیاری از شرکت‌کنندگان در مراسم این کمپانی چینی را به تعجب واداشت، نمونه‌های اولیه هواوی P40 بود که اسامی جدیدی روی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - بدنه آن به چشم می‌خورد.

بر خلاف دیگر محصولات سری P کمپانی هواوی، نمونه اولیه هواوی P40 به جای برند‌های هواوی و لایکا، از پولاری (Polarie) و بلینک (Blink) استفاده کرده بود. اما پیش از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - این که با خود تصور کنید با برند جدیدی از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - سوی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - غول چینی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - رو به رو هستید، باید بگوییم که این‌ها کد‌هایی است که هواوی برای محصولات معرفی نشده خود استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان

در نتیجه همانند دیگر محصولات خانواده P، هواوی P40 نیز با همان برندینگ معروف هواوی و لایکا معرفی خواهد شد. اگر این نام‌ها را کنار بگذاریم، نکته دیگری که حائز اهمیت است، ماژول ۳ گانه دوربین خواهد بود. هواوی برای این گوشی از ترکیب دوربین اصلی و دوربین پریسکوپی بهره برده است، در حالی که ماهیت دوربین سوم هنوز مشخص نیست، ولی به احتمال زیاد با یک سنسور اولترا واید طرف هستم.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان

در کنار دوربین نیز فلاش و همچنین یک نوار سیاه‌رنگ قرار گرفته که احتمال می‌رود دوربین عمق‌سنج یا ToF را در خود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - جای داده باشد. طراحی کلی بدنه نیز نسبت به نسل قبلی تفاوت‌هایی دارد. هواوی P40 از لبه‌هایی گردتر بهره می‌برد که حس بهتری از در دست گرفتن آن به کاربر منتقل می‌شود. همچنین با وجود انحنای زیاد لبه‌های کناری، بعید است هواوی نمایشگر آبشاری را نیز به این گوشی اضافه کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان

لبه‌های دیگر نیز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - اطلاعات خاصی را افشا نمی‌کنند. در لبه پایینی شاهد پورت ورودی USB-C هستیم و این طور که معلوم است، کاربران باید با جک هدفون ۳.۵ میلیمتری خداحافظی کنند. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر کاشان استان اصفهان - هواوی قرار است در اواسط این ماه از خانواده P40 رونمایی کند. گفته می‌شود این خانواده سه عضو P40 Pro ،P40 و P40 Pro Premium Edition داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone