🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19380.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی ردمی نوت 9T تایید شد

سری ردمی ۹ از محبوب‌ترین موبایل‌های بازار هستند و ردمی نوت 9T هم یکی از اعضای معرفی نشده این سری است که شیائومی قصد دارد از برگزاری رویداد رونمایی ردمی نوت 9T در ساعت ۱۵:۳۰ ...

سری - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر منجیل استان گیلان - ردمی ۹ از محبوب‌ترین موبایل‌های بازار هستند و ردمی نوت 9T هم یکی از اعضای معرفی نشده این سری است که شیائومی قصد دارد از برگزاری رویداد رونمایی ردمی نوت 9T در ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۹ دی‌ماه خبر داد.

نمایندگی رسمی شیائومی در اسپانیا با انتشار پوسترهایی در توییتر از رویداد رونمایی ردمی نوت 9T خبر داد؛ اما اندکی بعد، توییت‌ مربوطه حذف شد. به فاصله کوتاهی سایر حساب‌های کاربری شیائومی تاریخ رویداد رونمایی را تایید کردند.

یکی از ویژگی‌های اصلی شیائومی ردمی نوت 9T پشتیبانی از شبکه 5G است. براساس مستندات مربوط به بنچمارک گیک‌بنچ، انتظار می‌رود این دستگاه با چیپست دایمنسیتی 800U مدیاتک، رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۱۰ در دسترس کاربران قرار گیرد. این گوشی هوشمند در بنچمارک مربوطه در آزمون تک هسته‌ای امتیاز ۵۹۸ و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز ۱۷۶۰ را کسب کرده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر منجیل استان گیلان

هفته گذشته در حالی که ردمی نوت 9T هنوز معرفی نشده بود؛ ویدیوی جعبه گشایی آن توسط «میریام ژوئر» در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد که شباهت آن را با پوکو M3 به خوبی نشان می‌داد. در ویدیوی مذکور گفته شده بود که این گوشی هوشمند از دوربین چهارگانه بهره می‌برد؛‌ اما باتوجه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر منجیل استان گیلان - به اطلاعات منتشر کرده در پوسترهای تبلیغاتی، به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر منجیل استان گیلان - ردمی نوت 9T با دوربین سه‌گانه رونمایی خواهد شد. هرچند هنوز مشخص نیست ترکیب دوربین‌های دستگاه به چه صورتی خواهد بود.

اواخر آذرماه گوشی هوشمندی با همین شماره M2007J22G موفق به دریافت تاییدیه NBTC شد و در آن مقطع گفته شده بود که این شماره به نوت 9T مربوط می‌شود. حرف G در انتهای شماره مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه فقط در بازارهای چین عرضه نخواهد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر منجیل استان گیلان - شد.

درنهایت باید منتظر باشیم ببینیم شیائومی روز جمعه گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone