🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19378.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر و اطلاعات جدیدی از ردیاب «گلکسی اسمارت تگ» منتشر شد

ردیاب جدید و هوشمند اشیا سامسونگ با نام «گلکسی اسمارت تگ» که هنوز رسماً معرفی نشده، موفق به دریافت تاییدیه «NCC» شد. در مستندات مربوطه، به نام دقیق ردیاب و طراحی آن اشاره شده است. وب‌‌سایت ...

ردیاب جدید و هوشمند اشیا سامسونگ با نام «گلکسی اسمارت تگ» که هنوز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - رسماً معرفی نشده، موفق به دریافت تاییدیه «NCC» شد. در مستندات مربوطه، به نام دقیق ردیاب و طراحی آن اشاره شده است. وب‌‌سایت «91mobiles» نیز تصاویری زنده از محصول جدید کره‌ای‌ها به اشتراک گذاشته است که طراحی متفاوت آن را با ردیاب‌های تایل به خوبی نشان می‌دهد.

ردیاب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - گلکسی اسمارت تگ از طراحی مربع‌شکل با لبه‌های دارای انحنا بهره می‌برد. در نزدیکی یکی از گوشه‌های ردیاب، سوراخی تعبیه شده که احتمالا محل عبور بند یا حلقه مخصوص ردیاب خواهد بود. با توجه به تصاویر منتشر شده، ظاهرا گلکسی اسمارت تگ ضخامت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - بیشتری نسبت به ردیاب‌های تایل دارد و در نتیجه ممکن است برای قرار گرفتن در برخی محل‌ها مخصوصا در کیف پول، ابعاد مناسبی نداشته باشد.

آنچه مسلم است و در تصاویر نیز دیده می‌شود،‌ طراحی ردیاب جدید در مقایسه با ردیاب‌های تایل، تغییر کرده است. هرچند - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - اطلاعات زیادی در مورد - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - مشخصات آن هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است؛ اما با توجه به اطلاعات فاش شده و غیر رسمی،‌ به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی اسمارت تگ با بلوتوث 5.1 کار می‌کند و قابلیت همگام سازی با اپلیکیشن «SmartThings» را دارد.

اوایل دی‌ماه «ایشان آرگاوال» یکی از منابع قابل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - اعتماد دنیای فناوری در توییتی اعلام کرد که تصاویری به اپلیکیشن «SmartThings» اضافه شده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - است که احتمالا مربوط به ردیاب جدید سامسونگ است. اواخر آذرماه نیز، گلکسی اسمارت تگ با شماره - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - مدل «EI-T5300» از کشور اندونزی تاییدیه‌ای دریافت کرد. طراحی و برخی مشخصات آن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - در یکی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - از وب‌سایت‌های ارائه مجوز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - به محصولات برقی در کره جنوبی قرار گرفت.

از سوی دیگر، پس از مدت‌ها انتظار، تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ نیز به صورت رسمی مشخص شد. انتظار می‌رود پرچمداران گلکسی S21 در رویداد رونمایی 25 دی‌ماه کره‌ای‌ها معرفی شوند؛ ‌‌اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در کنار گوشی‌های هوشمند جدید خود، لوازم جانبی دیگری از جمله ردیاب گلکسی اسمارت تگ را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - نیز معرفی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر نمین استان اردبیل - کند. احتمالا گلکسی اسمارت تگ با قیمت 18 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone