🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19381.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا: طراحی آشنا و حاشیه‌های فوق‌العاده کم نمایشگر

آینده سری گلکسی نوت سامسونگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال این کمپانی کره‌ای عرضه یک نسل دیگر از آن را تایید کرده و حالا شاهد انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا ...

آینده سری گلکسی نوت سامسونگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال این کمپانی کره‌ای عرضه یک نسل دیگر از آن را تایید کرده و حالا شاهد انتشار رندرهای گلکسی نوت ۲۱ اولترا هستیم.

رندرهای اخیر که توسط «LetsGoDigital» منتشر شده‌اند، نسل آینده سری نوت را به صورت ترکیبی از گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی S21 اولترا به تصویر می‌کشند. این گوشی هوشمند به نمایشگر غول‌پیکری مجهز می‌شود که دو طرف آن خمیده هستند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل

در اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه‌های بسیار کمی به چشم می‌خورد. در حالی که برخی شنیده‌ها از قرارگیری دوربین سلفی نسل بعدی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - سری نوت در زیر نمایشگر حکایت دارند، در رندرهای جدید گلکسی نوت ۲۱ اولترا مانند پرچمدارهای کنونی سامسونگ به یک حفره در مرکز صفحه نمایش مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل

سامسونگ از فریم با جنس فولاد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - ضدرنگ در این دستگاه استفاده می‌کند که سمت راست آن میزبان دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا خواهد بود. در بخش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - پایینی این دستگاه پورت USB-C و اسپیکر به چشم می‌خورد. این گوشی هوشمند فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری است، اما از جایگاه مخصوص قلم S Pen بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل

طراحی پنل پشتی این دستگاه شباهت زیادی به گلکسی نوت ۲۰ اولترا دارد، با این حال با المان‌های مشابه با رندرهای گلکسی S21 اولترا هم روبه‌رو هستیم. انتظار می‌رود دوربین گلکسی نوت ۲۱ اولترا مشابه با گلکسی S21 اولترا باشد. با توجه به این موضوع، نسل آینده سری نوت به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم ۱۰ برابر مجهز می‌شود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل

یکی از تفاوت‌های دوربین در رندرهای نسل بعدی گلکسی نوت و گلکسی S21 اولترا، رنگ ماژول دوربین است. در حالی که رنگ ماژول نسل بعدی سری گلکسی S مشابه بدنه است، در گلکسی نوت ۲۱ اولترا این ماژول در تمام نسخه‌ها مشکی رنگ است.

سامسونگ معمولا از گوشی‌های سری نوت در ماه آگوست رونمایی می‌کند، با این حال امسال سری گلکسی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - S21 تقریبا یک ماه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نمین استان اردبیل - زودتر و کمتر از دو هفته دیگر از راه می‌رسد و همین موضوع می‌تواند به معنی معرفی سری گلکسی نوت ۲۱ در ماه ژوئیه ۲۰۲۱ باشد.

شنیده‌ها از حذف درگاه کارت حافظه از سری گلکسی S21 حکایت دارند، بنابراین باید خود را برای حذف آن از نسل آینده سری گلکسی نوت هم آماده کنیم. این پرچمدارها در بازارهای مختلف با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و اگزینوس ۲۱۰۰ به فروش می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone