تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30116.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پایش رژیم غذایی با Lifesum از طریق گوگل اسیستنت ممکن می‌شود

دیگر نیازی نیست که برای پایش رژیم غذایی‌ موبایل‌تان را از جیب بیرون بکشید یا به صفحه ساعت هوشمندتان نگاه کنید. Lifesum به تازگی اپلیکیشنی معرفی کرده که می‌تواند از طریق گوگل اسیستنت، مراقب رژیم ...

دیگر نیازی نیست که برای پایش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رژیم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - غذایی‌ موبایل‌تان را از جیب بیرون بکشید یا به صفحه ساعت هوشمندتان نگاه کنید. Lifesum به تازگی اپلیکیشنی معرفی کرده که می‌تواند از طریق گوگل اسیستنت، مراقب رژیم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - غذایی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شما باشد.

چه یک لیوان آب بخورید و چه ظرف بزرگی از یک غذای چرب و سنگین، به لطف Lifesum کافیست گوگل اسیستنت را احضار کرده و این وعده‌ها را با دستور صوتی به آن بگویید. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در این صورت اپلیکیشن می‌تواند آن وعده را همراه با اطلاعاتی مثل ارزش غذایی در تاریخچه خود ذخیره کند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

به غیر از این Lifesum امکان به‌روزرسانی وزن بدن، شرکت در چالش‌ها (مثل چالش حذف غذاهای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شکر دار از رژیم غذایی) و نمایش پیشرفت‌های شما در کاهش یا افزایش وزن را هم ارائه می‌دهد.

البته قابلیت‌های این اپ برای همه کاربران مناسب نیست. Lifesum میزان هر وعده غذایی را بسته به اهدافی که دارید، شخصی‌سازی می‌کند. اما در وارد کردن وعده‌های غذایی آن چنان تخصصی عمل نمی‌کند و ممکن است برای وارد کردن اطلاعات غذاهای رژیمی خاصی که مصرف می‌کنید، ناچار به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر باشید.

ضمن این که وارد کردن اطلاعات از طریق فرمان‌های صوتی در محیط‌های پر سر و صدا، مثلا رستوران‌ها کار چندان آسانی نیست. با این وجود برای مواقعی که مشغول انجام کارهایتان هستید و فرصت تایپ در گوشی را ندارید، شاید Lifesum بتواند به کارتان بیاید.

گوگل ارائه این قابلیت برای دستیار هوشمند خود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را از - تعمیرات یخچال می تگ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - امروز آغاز کرده، با این وجود ممکن است برای دریافت آن لازم باشد چند روزی منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone