🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20927.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت فوق العاده مدل پردازش زبان GPT-3: تولید کد سایت از روی توضیحات

نسخه بتای مدل پردازش زبان جدید شرکت OpenAI در دسترس عده محدودی از تسترها قرار گرفته و قابلیت‌های فوق العاده آن تحسین بسیاری از آن‌ها را برانگیخته است. این مدل که Generative Pretrained Transformer یا ...

نسخه بتای مدل پردازش زبان جدید شرکت OpenAI در دسترس عده محدودی از تسترها قرار گرفته و قابلیت‌های فوق العاده آن تحسین بسیاری از آن‌ها را برانگیخته است.

این مدل که Generative Pretrained Transformer یا به اختصار GPT-3 نام دارد، ابزاری است که جملات، متن‌ کوتاه و داده‌های دیگر را تحلیل کرده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - با استفاده از آن‌ها مقاله بلند یا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - تصویر تولید می‌کند.

«Manuel Araoz»، مدیر ارشد فناوری شرکت Zeppelin Solutions - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - توانمندی جالب توجه فناوری GPT-3 را نمایش داد. او با وارد کردن یک فرمان ساده در این ابزار مقاله‌ای پیچیده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر اسالم استان گیلان - ۷۴۶ کلمه‌ای ایجاد کرد.

این مقاله به غیر از چند خطای جزئی در توضیحات جدول و نبود تصاویری که در متن به آن‌ها اشاره شده بود، به سختی از یک مقاله نوشته شده توسط انسان قابل تشخیص است. نکته جالب آنکه این فناوری مقاله را فقط با وارد کردن عنوان، چند برچسب و خلاصه‌ای در حد یک پاراگراف نوشته است.

محققان آرژانتینی از فناوری GPT-3 برای ایجاد مقاله‌های پیچیده و طبیعی، شعرنویسی به سبک خورخه لوئیس بورخس و آهنگ سازی با شیوه نت نویسی ABC استفاده کردند. یکی دیگر از کاربران تنها با وارد کردن جملات ساده از اجزای مختلف یک وب سایت، کد JSX آن‌ها را تحویل گرفت.

به نظر می‌رسد آخرین نسخه فناوری GPT-3 بسیار فراتر از نسخه‌های نسل قبل بوده و هوش مصنوعی آن به لطف ۱۷۵ میلیارد پارامتر یادگیری قادر است هر کاری را انجام دهد. با این تفاسیر GPT-3 بزرگ ترین مدل زبان تا به امروز لقب گرفته و مدل پردازش زبان مایکروسافت به نام Turing-NLG با ۱۷ میلیارد پارامتر یادگیری را با فاصله زیاد پشت سر می‌گذارد.

دسترسی به رابط برنامه نویسی کاربردی GPT-3 در حال حاضر فقط با دعوتنامه امکان پذیر بوده و از قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone