🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15030.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سود فاکسکان در سه ماهه اول ۲۰۲۱ به لطف آیفون به ۱ میلیارد دلار رسید

فاکسکان بزرگ‌ترین تولیدکننده زنجیره تامین اپل که در حال حاضر آیفون ۱۲ را مونتاژ می‌کند، از سودی بالغ بر ۱ میلیارد دلار در سه ماهه اول ۲۰۲۱ خبر داده که رقمی بالاتر از همه پیش‌بینی‌های ...

فاکسکان بزرگ‌ترین تولیدکننده زنجیره تامین اپل که در حال حاضر آیفون ۱۲ را مونتاژ می‌کند، از سودی بالغ بر ۱ میلیارد دلار در سه ماهه اول ۲۰۲۱ خبر داده که رقمی بالاتر از همه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - پیش‌بینی‌های فعالان بازار است.

فاکسکان چندی پیش گفته بود افزایش تقاضا برای خرید محصولات الکترونیکی توسط کاربرانی که از داخل خانه کار می‌کنند، باعث - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - افزایش ۴۴ درصدی درآمدهای این شرکت در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ شده بود. این شرکت حالا رسما اعلام کرده که در این بازه زمانی ۱ میلیارد دلار سود به دست آورده است.

به گزارش رویترز، Hon Hai Precision Industry - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - Co، شرکت مالک فاکسکان می‌گوید در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - بازه زمانی ماه ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ حدود ۱.۰۱۱ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - میلیارد دلار سودآوری داشته است. این رقم در بازه زمانی مشابه سال ۲۰۲۰ حدود ۷۵.۲۹ میلیون دلار بود. تحلیلگران پیش‌بینی کرده بودند که سود این شرکت در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - حدود ۸۷۵ میلیون دلار برسد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان

فروش آیفون معمولا به خاطر معرفی پرچمداران اپل در فصل پاییز و تعطیلات سال نو در سه‌ماهه پایانی سال میلادی به بیشترین سطح خود می‌رسد، ولی سری آیفون ۱۲ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - پارسال به خاطر مشکلات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - با تاخیر معرفی و عرضه شد. در نتیجه، بخشی از فروش به سال ۲۰۲۱ منتقل گردید.

خبر افزایش سود فاکسکان در شرایطی منتشر می‌شود که این شرکت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - جذب نیروهای جدید در خط تولید به دنبال تامین سفارشات و آماده شدن برای تولید سری آیفون ۱۳ خواهد بود. فاکسکان به نیروهای جدیدش وعده داده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - که در صورت تداوم حضور در خط تولید این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - کمپانی می‌توانند از مزایای تقریبا هزار دلاری بهره‌مند شوند.

افزون بر این، بزرگ‌ترین شریک اپل در بخش تولید حالا در سایه موفقیت‌های تجاری خود به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - دنبال - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - احداث خطوط تولید خودروهای برقی است. چندی پیش در شایعات اعلام شده بود که این شرکت می‌خواهد با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - خود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - اپل در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر تالش استان گیلان - زمینه تولید این خودروها همکاری کند، ولی بعدا مسئولان این همکاری را شایعه خواندند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone