🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15032.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی The Walking Zombie 2؛ نجات دنیا با ماهیتابه

بازار زامبی‌ها در بازی‌ها همیشه داغ است و جزو آن تم‌های داستانی است که هر چقدر تکرار شوند باز هم شاهد حضور بازی‌های جذاب با این تم هستیم. در این مطلب به سراغ بازی The ...

بازار زامبی‌ها در بازی‌ها همیشه داغ است و جزو آن تم‌های داستانی است که هر چقدر تکرار شوند باز هم شاهد حضور بازی‌های جذاب با این تم هستیم. در این مطلب به سراغ بازی The Walking Zombie 2 رفتیم که یک عنوان آفلاین و با کیفیت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - است و شما را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - به شکار زامبی می‌فرستد

بازی The Walking Zombie 2 با همان داستان تکراری جلو آمده؛ نظم دنیا به هم ریخته و زامبی‌ها در سراسر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - جهان در حال آلوده کردن و کشتن مردم هستند و شما باید در برابرشان بایستید. بنابراین گیم‌پلی بازی عمدتا مربوط به درگیری با زامبی‌ها است اما برای جلو رفتن بخش داستانی، دیالوگ‌هایی هم در بازی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - وجود دارند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان

چیزی از شروع بازی The Walking Zombie 2 نمی‌گذرد که متوجه می‌شوید شما تنها کسی هستید که می‌تواند انسان‌ها را نجات بدهد. البته به عنوان ناجی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - جهان کمی کار برایتان سخت است زیرا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - باید عملیات - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - نجات را با یک موتور و ماهیتابه‌ای شروع کنید که تنها سلاحتان در برابر زامبی‌هایی است که گروه گروه دوره‌تان می‌کنند.

نگران نباشید! قرار نیست تا آخر بازی با ماهیتابه بجنگید و با جمع کردن امتیاز می‌توانید لول - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - آپ کنید و اسلحه‌های متنوع و قوی‌تری به دست بیاورید. کاراکتر اصلی هم قابل ارتقا است و می‌توانید با ارتقا دادن او، توانایی‌هایی مثل بازیابی سلامتی و دفاع را بهبود بدهید.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان

طراحی گیم‌پلی بازی The Walking Zombie 2 بسیار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - خوب انجام شده و شما با انواع متنوعی از زامبی روبرو می‌شوید؛ بالاخره کشتن یک سگ که تبدیل به زامبی شده،‌ آن هم با ماهیتابه تجربه‌ای نیست که همیشه دم دست باشد. مبارزات بازی هیجان انگیز هستند و باس فایت‌ها هم بسیار خوب از آب در آمده‌اند.

با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - هر بار مردن در بازی، بخش Inventory که به نوعی منبع آیتم‌های شما است، کاملا خالی می‌شود اما سازندگان بازی در ازای - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - آن یک سیستم جایزه‌دهی طراحی کرده‌اند که به صوت ساعتی جوایزی در اختیار بازیکنان می‌گذارد. این سیستم با ایجاد تعادل موجب می‌شود که هم چالش وجود داشته باشد و هم رضایت بازیکنان از دست نرود.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان

در کل می‌توان گفت تعادل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - در بسیاری از بخش های بازی The Walking Zombie 2 به خوبی برقرار شده. بخش داستانی و دیالوگ‌ها به خوبی توانسته اند گیم‌پلی را از افتادن در دام تکرار نجات بدهند و سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای هم کاملا متعادل است و بازیکنان مجبور نیستند برای برنده شدن در بازی حتما هزینه‌ای بپردازند.

البته در برخی از بخش‌های بازی هم این تعادل کامل دیده نمی‌شود. مثلا در موزیک پس زمینه این عدم تعادل وجود دارد. با اینکه صدای تپش قلب می‌تواند حسابی آدرنالین را در خون بازیکنان بالا ببرد اما از طرفی هم صدای یکنواخت پس زمینه برخی اوقات واقعا اعصاب خردکن می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان

طراحی گرافیکی بازی کاملا واقع‌گرایانه یا رئالیستیک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - نیست و می‌توان گفت شکل و شمایل بازی کمی حالت ماینکرفتی دارد؛ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - البته با خون و خون‌ریزی بیشتر. این به این معنی نیست که طراحی بازی خوب نیست - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - بلکه سبک طراحی به خصوصی دارد و کاملا به سلیقه‌ی مخاطب بستگی دارد که از این نوع طراحی خوشش بیاید یا نه.

با در نظر گرفتن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - نکات خوب بازی می توان گفت که با یک بازی خوش‌ساخت طرف هستیم که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان - ارزش تجربه کردن را دارد. اگر از فضای آخرالزمانی و کشتن زامبی‌ها لذت می‌برید و به دنبال یک گزینه‌ی آفلاین و در عین حال با کیفیت هستید، بازی The Walking Zombie 2 انتخاب خوبی است.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر کوچصفهان استان گیلان

The Walking Zombie 2: Shooter Zombie‏

سازنده: Akla Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 611.5/29 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone