🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15031.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام هم بطور فیزیکی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ حضور پیدا نمی‌کند

کوالکام می‌گوید امسال در نمایشگاه حضوری کنگره جهانی موبایل بارسلونا شرکت نخواهد کرد. این رویداد در تیر ماه برگزار می‌شود ولی شرکت‌های زیادی از جمله اریکسون، گوگل، IBM، لنوو، نوکیا، سونی، اوراکل و سامسونگ اعلام ...

کوالکام می‌گوید امسال در نمایشگاه حضوری کنگره جهانی موبایل بارسلونا شرکت نخواهد کرد. این رویداد در تیر ماه برگزار می‌شود ولی شرکت‌های زیادی از جمله اریکسون، گوگل، IBM، لنوو، نوکیا، سونی، اوراکل و سامسونگ اعلام کرده‌اند که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس - به شکل فیزیکی در آن شرکت نمی‌کنند.

کوالکام در بیانیه‌ای که برای وب‌سایت تک‌کرانچ فرستاده می‌گوید: «اگرچه قدردان تدابیر بهداشتی و ایمنی در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس - شده توسط GSMA در محل MWC بارسلونا هستیم، ولی به این نتیجه رسیدیم که امسال حضور مجازی می‌تواند بیشترین منفعت را برای کارمندان و مشتریانمان داشته باشد.»

متصدی برگزاری کنگره جهانی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس - موبایل اعلام کرده بود که علی‌رغم تمام محدودیت‌ها، این رویداد را با پروتکل‌های ویژه به‌صورت فیزیکی برگزار می‌کند. با این حال، شرکت‌های بزرگ فناوری به این تصمیم روی خوش نشان نداده‌اند و قصد ندارند به‌طور فیزیکی به MWC 2021 بارسلونا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس - بروند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس

کنگره جهانی موبایل یکی از اولین رویدادهایی بود که پارسال تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفت و لغو شد. البته GSMA پارسال هم قصد داشت با تاخیر مراسمش را برگزار کند، اما محدودیت‌های مسافرتی مانع از این تصمیم شد. منتها امسال قرار است افراد محدودی با تمهیدات ویژه به محل نمایشگاه بیایند.

بازدیدکنندگان باید تا ۷۲ ساعت پس از ورود به بارسلونا تست کرونا بدهند و جواب منفی آن را ارائه کنند. در محل نمایشگاه نیز سیستم‌هایی در نظر گرفته شده تا از تجمع و تراکم افراد جلوگیری شود و افراد با حداقل تماس بتوانند در محل رویداد حرکت کنند.

کنگره جهانی موبایل پارسال - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس - تنها زمانی لغو شد که شرکت‌های بزرگی مثل ال‌جی، سونی، آمازون و ZTE از حضور در این رویداد انصراف دادند. حالا اگرچه هنوز واکنشی برای اصلاح برنامه‌های MWC از سوی GSMA اعلام نشده، ولی بعید نیست که به‌زودی شاهد انتشار اطلاعیه‌ای درباره وضعیت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس - کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ باشیم. مراسم امسال طبق برنامه قبلی هفتم تا دهم تیر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر آباده استان فارس - ماه در بارسلونای اسپانیا برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone