🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15035.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

کاهش کمیسیون دریافتی از توسعه‌دهندگان به ۱۵ درصد در مایکت اجرایی شد

مایکت به عنوان دومین فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی بازار ایران، حق کمیسیون خود از توسعه‌دهندگان را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش داد. این تصمیم مایکت که اوایل امسال در دستور کار این اندروید مارکت ایرانی ...

مایکت به عنوان دومین فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی بازار ایران، حق کمیسیون خود از توسعه‌دهندگان را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش داد.

این تصمیم مایکت که اوایل امسال در دستور کار این اندروید مارکت ایرانی قرار گرفت از امروز رسما عملی می‌شود. به گفته مایکت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - ۹۹ درصد توسعه‌دهندگان همکار با این پلتفرم از این مزیت برخوردار خواهند شد.

روابط عمومی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - مایکت به دیجیاتو می‌گوید از امروز 25 اردیبهشت ماه، سهم 15 درصد برای توسعه‌دهندگانی که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - درآمدشان تا 1 میلیارد تومان است را اجرا می‌کند. این کاهش حق کمیسیون در راستای حرکتی جهانی صورت گرفته که از سمت گوگل پلی آغاز شده بود و پس از شروع این اقدام در ایران توسط کافه‌ بازار، حالا نوبت مایکت شده که به این حرکت حامی توسعه‌دهندگان بپیوندد.

با این رویکرد حمایتی، توسعه‌دهندگان می‌توانند با انگیزه بیشتری به تولید محصول اقدام کرده و نسبت به گذشته از فروش اپلیکیشن‌ها سهم بیشتری برای خود بردارند. مدیر روابط عمومی مایکت قبلا در گفتگو با دیجیاتو، علت انجام این کار را هم جلب رضایت توسعه‌دهنده و هم کاربران عنوان کرده بود:

«مسئله کاهش سهم درآمد روی 98 درصد توسعه‌دهندگان ما تأثیر می‌گذارد و برای همه آنها اقدام مفیدی است. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - کاربر نیز از این مورد در بلند مدت سود خواهد کرد چرا که فضای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - بازی‌های موبایلی و اپلیکیشن‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - ایرانی جان تازه‌ای می‌گیرد و کاربر از محتواهای متنوع‌تر و باکیفیت‌تری برخوردار خواهد بود. ما این را مسئولیت خودمان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - می‌دانیم که از سهم خود کم کنیم تا به رشد این صنعت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - کمک کرده باشیم.»

طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده، مایکت در حال حاضر پذیرای بیش از 22 هزار توسعه‌دهنده و 26 میلیون کاربر است و از لحاظ عددی دومین فروشگاه اپلیکیشن‌های اندرویدی بزرگ کشور محسوب می‌شود.

با این وجود، مدیر عامل این مجموعه اعلام کرده که آن‌ها قصد دارند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - در سال 1400 با تغییرات جدید و رویکردهایی متفاوت، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - به بزرگترین فروشگاه‌ اپلیکیشن‌های اندرویدی کشور تبدیل شوند. باید منتظر و ماند و دید اوضاع چطور پیش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر داراب استان فارس - خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone