🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15033.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

۹ ترفند کاربردی برنامه طراحی گرافیکی Canva که باید بلد باشید

مهم‌ترین نقطه قوت برنامه Canva، سادگی رابط کاربری و سپس قابلیت‌هایی است که در اختیارتان قرار می‌دهد. با این برنامه می‌توانید تنها با چندین مرحله، یک پوستر یا قالب بسازید. این ابزار طراحی کاربردها و ...

مهم‌ترین نقطه قوت برنامه Canva، سادگی رابط کاربری و سپس قابلیت‌هایی است - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - که در اختیارتان قرار می‌دهد. با این برنامه می‌توانید تنها با چندین مرحله، یک پوستر یا قالب بسازید. این ابزار طراحی کاربردها و قابلیت‌های زیادی دارد و به همین دلیل می‌خواهیم در ادامه بهترین ترفندهای برنامه Canva را به شما معرفی کنیم.

اگر یکی از کاربران Canva باشید، به دنبال راهی برای استفاده سریعتر و بهینه‌تر از این برنامه هستید. برای رسیدن به چنین هدفی، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - تا پایان این مقاله - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - همراه دیجیاتو باشید تا شما را با ۹ ترفند کاربردی آن آشنا کنیم.

۱. جابه‌جایی آبجکت‌ها

طراحی یک قالب ساده نیازمند شمار بالایی المان است که می‌توانند المان‌های ساده مانند اشکال یا المان‌های بسیار پیچیده‌تری باشند. کلید اصلی برای طراحی مناسب یک قالب، لایه‌بندی است و خوشبختانه Canva امکان مرتب کردن لایه‌ها را تنها با چند کلیک برایتان فراهم می‌کند.

زمانی که تمام آبجکت‌ها و المان‌ها در جایشان قرار گرفتند، روی یک آبجکت خاص راست کلیک کرده و گزینه Send Backwards یا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - Bring Forward را انتخاب کنید تا موقعیتش را تغییر دهید. شما می‌توانید چنین کاری را با کلیدهای میانبر یا شورتکات‌های کیبورد هم انجام دهید که در ادامه مقاله - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

اگر می‌خواهید یک آبجکت در پایه قرار بگیرد، انتخاب گزینه Send to Back چنین کاری را برایتان انجام می‌دهد.

۲. برش تصاویر در اشکال - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - مختلف

یکی از مفیدترین توانایی‌های برنامه Canva، کراپ تصویر درون اشکال است. از استوری‌های اینستاگرام گرفته تا کارت پستال، این ترفند ساده در سناریوهای مختلفی کاربرد دارد، البته باید مطمئن شوید که شکل موردنظرتان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - در Canva وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - شروع کار، عکس مدنظرتان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - را آپلود کنید. در ادامه پنل المان‌ها (Elements) را از نوار سمت چپ انتخاب کنید و روی گزینه See All در کنار گزینه Frames کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

پس از اینکه فریم مورد علاقه‌تان را انتخاب کردید، به آپلودها برگردید و عکس جدید را درون فریم بکشید تا کراپ شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

برای تنظیم سایز عکس، دوبار روی تصویر درون - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - فریم کلیک کنید. حالا یکی از چهار نقطه‌ای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - که در اطراف عکس ظاهر می‌شود را بکشید تا سایز عکس تنظیم شود.

۳. ساخت فایل گیف

همانطور که در اول مقاله گفتیم، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - Canva تنها یک برنامه برای طراحی قالب‌ها و استوری‌های اینستاگرام نیست. این ابزار امکان ساخت محتوای متحرک را هم برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید با چندین کلیک و طی مراحل، انیمیشن‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - ساده یا فایل‌های گیف بسازید.

برای مثال اگر می‌خواهید برای اینستاگرام یک استوری بسازید، می‌توانید یک فریم متحرک به آن اضافه کنید. برای چنین کاری، المانی که می‌خواهید متحرک کنید را انتخاب کرده و سپس گزینه Animate را از نوار بالایی انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

پس از این کار، یکی از گزینه‌های Page Animation در پنل سمت راست را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید سایر المان‌های صفحه را متحرک کنید. پس از اتمام کار، روی آیکون پلی در بالای صفحه کلیک کنید تا تصویر کامل شده را ببینید.

۴. تنظیم شفافیت تصویر

میزان شفافیت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - یک تصویر یا آبجکت، اهمیت بالایی برای طراحی یک قالب باکیفیت دارد. خوشبختانه نسخه تحت وب برنامه Canva امکان تغییر راحت شفافیت تصویر را برایتان فراهم می‌کند.

آبجکت یا المان را انتخاب کرده و سپس روی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - آیکون شطرنجی در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

حالا تنها کاری که باید انجام دهید، درگ اسلایدر است تا به میزان شفافیت موردنظرتان دست یابید.

۵. ساخت فیلتر شخصی

Canva بطور پیش فرض میزبان چندین ابزار برای ویرایش تصاویر است، با این حال اگر علاقه‌ای به فیلترهای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - آماده‌اش ندارید، می‌توانید عکس‌ها را با توجه به سلیقه‌تان تغییر دهید. ساخت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - فیلتر شخصی یکی از بهترین ترفندهای برنامه Canva محسوب می‌شود و ابزار Adjust این کار را برایتان ممکن می‌کند. شما همچنین می‌توانید تنظیمات یک فیلتر را ذحیره کنید تا قادر به استفاده از آن در پروژه‌های آینده‌تان باشید.

دفعه بعدی که به سراغ تنظیم یک عکس رفتید، کد فیلتر که در پایین صفحه (مطابق اسکرین شات زیر) می‌بینید را کپی کرده و ذخیره کنید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

هرموقع که خواستید دوباره تصویری را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - با تنظیمات این فیلتر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - ویرایش کنید، تنها کافیست پنل Adjust را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - باز کرده و کد فیلتر را در بخش پایینی پیست کنید. تنها با همین کار، فیلتر در سریعترین زمان ممکن روی عکس اعمال می‌شود.

۶. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - قفل المان‌ها

ابزار قفل کردن زمانی که در حال کار با المان‌های - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - زیادی باشید، برایتان کاربردی خواهد بود. همانطور که می‌توان از نام این قابلیت حدس زد، با کمک آن می‌توانید المان‌های انتخابی را در جایی که قرار دارند، قفل کنید. با این ویژگی بدون دخالت برخی المان‌ها می‌توانید به کارتان ادامه دهید.

برای چنین کاری، یک المان را انتخاب کرده و روی آیکون کوچک قفل در نوار بالای صفحه، کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

این کار موقعیت یک گروه از المان‌ها را قفل می‌کند و می‌‌توانید تغییرات مدنظرتان را روی سایر بخش‌ها اعمال کنید. زمانی که کارتان تمام شد، روی آیکون قفل کلیک کنید تا المان‌ها آزاد شوند.

۷. افزودن هایپرلینک

برنامه Canva تنها محدود به تصاویر JPEG یا PNG نمی‌شود. این ابزار امکان دانلود قالب‌ها و طراحی آن‌ها به عنوان فایل‌های PDF را ممکن می‌کند. این تمام ماجرا نیست و برای مثال می‌توانید یک صفحه المان را به یک وب‌سایت خارجی لینک دهید. در این بخش از ترفندهای برنامه Canva به سراغ آن می‌رویم.

برای این کار، یک آبجکت را انتخاب کرده و سپس روی آیکون لینک در گوشه سمت راست کلیک کنید و با تایپ کردن آدرس URL سایت، کار تمام می‌شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

حالا باید مطمئن شوید که طراحی خود را در فرمت PDF دانلود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - می‌کنید.

۸. مدیریت آسان صفحات

یکی از ویژگی‌های اصلی ابزار وب Canva، امکان ساخت چندین صفحه برای یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - پروژه است. - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - با این حال مرتب‌سازی این صفحات می‌تواند سخت و زمانبر باشد. Canva برای جلوگیری از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - این مشکلات، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - از یک آیکون مدیریت صفحه در بخش پایینی استفاده کرده است.

برای مشاهده تمام صفحات بطور همزمان، روی آیکون - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - صفحات در پایین صفحه کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

در ادامه برای دسترسی به صفحه مدنظرتان، تنها کافیست روی آن دو بار کلیک کنید.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

با همین کار ساده، دیگر نگرانی درباره مدیریت صفحات نخواهید داشت.

۹. شورتکات‌ها

کلیدهای میانبر یا شورتکات‌های کیبورد بطور چشمگیری سرعت استفاده از برنامه‌ها را افزایش می‌دهند که Canva را هم شامل می‌شود. بنابراین برای آخرین بخش از مقاله ترفندهای برنامه Canva به سراغ شورتکات‌های کیبورد مخصوص آن می‌رویم.

در کنار شورتکات‌ها، برای دسترسی به المان‌های مخصوصی می‌توانید در نوار جستجوی بالای آن، چنین مواردی را تایپ و جستجو - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - کنید. می‌توانید با استفاده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - از علامت بعلاوه، دو عبارت را جستجو کنید تا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - المان‌هایی که می‌‌خواهید در برابرتان ظاهر شوند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان

در کنار قابلیت‌های بالا، Canva در کنار کلیدهای میانبر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - رایجی مانند Ctrl + C و Ctrl + V، از چندین شورتکات کیبورد دیگر هم پشتیبانی می‌کند:

  • برای تغییر سایز متناسب تصویر، در هنگام تغییر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - سایز کلید Alt را فشار دهید.
  • برای کپی کردن یک - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمام استان گیلان - آبجکت، آن را انتخاب کرده و کلیدهای Alt + D را فشار دهید.
  • برای جلو فرستادن المان، آن را انتخاب و کلیدهای ] + Ctrl را فشار دهید. برای عکس این کار و فرستادن المان به عقب، کلیدهای [ + Ctrl را فشار دهید.
  • برای گروه‌بندی چندین آبجکت، تمام آن‌ها را انتخاب کرده و کلیدهای Ctrl + G را فشار دهید.

با ترفندهای بالا می‌توانید با سرعت بالاتر و بطور بهینه‌تری با برنامه Canva کار کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone