🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35331.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آئودی از طراحی داخلی e-tron 2019 پرده برداری کرد

آئودی پیشاپیش با انتشار عکس های رسمی از داخل اتاق اولین خودروی تمام الکتریکی تولید انبوه این شرکت که یک SUV با نام e-tron است پرده برداری کرد. رونمایی رسمی از این کراس اور به ...

آئودی پیشاپیش با انتشار عکس های رسمی از داخل اتاق اولین خودروی تمام - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - الکتریکی تولید انبوه این شرکت که یک - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - SUV با نام e-tron است پرده برداری کرد. رونمایی رسمی از این کراس اور به دلیل دستگیری مدیرعامل این شرکت یعنی رابرت استادلر به تعویق افتاده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

زبان طراحی کابین، چندان خط شکن به نظر نمی رسد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و رویه دیگر محصولات جدید آئودی را دنبال می کند. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این طراحی ترکیبی از خطوط تند و تیز به همراه استفاده گسترده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از صفحه نمایش های لمسی برای به حداکثر رساندن تجربه کاربری با انگشتان دست را نوید می دهد.

خبری از تنظیمات سیستم تهویه مطبوع داخل اتاق به صورت فیزیکی نیست و این مورد نیز با یک صفحه لمسی همانند دیگر محصولات رده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بالای آئودی همچون A6، A7، A8 و Q8 جایگزین شده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

پشت آمپر این خودروی آئودی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به یک سیستم جدید به نام virtual Cockpit مجهز شده است که به شما اطلاعات اصلی خودرو همچون برد باتری ها و وضعیت آن ها را نشان می دهد.

در بخش جلوی تریم درب ها در هر دو طرف، شاهد استفاده از دو صفحه نمایش 7 اینچی هستیم که از این به بعد جایگزین آینه بقل این خودرو خواهند شد. این طراحی باعث کاهش درگ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به نسبت آینه های جانبی فعلی می شود.

همچنین دید راننده را به مقدار بسیار زیادی بهبود می بخشد. با استفاده از این فن آوری، میزان تولید صدای باد نیز کاهش پیدا خواهد کرد. نکته ای کلیدی دیگر این خودرو - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نبود صدای تولید شده توسط موتور احتراق داخلی است که بیش - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از پیش به بی صدایی e-tron کمک می کند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اگرچه این دوربین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها به همراه صفحه نمایش که نقش آینه بقل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را برای شما بازی می کنند به صورت یک آپشن عرضه می شوند اما در هر صورت اضافه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شدن فن آوری های جدید ارزان تمام نخواهند شد.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

طبق صحبت های آئودی، فن آوری های نوین و جدید دیگری نیز در داخل کابین e-tron به کار گرفته شده است. به عنوان نمونه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دوخت و دوز چرم های - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این خودرو با کمک یک سری فناوری خاص صورت گرفته و طرح روی چرم ها نیز از قوای محرکه تمام الکتریکی این خودرو الهام گرفته شده است. از طرف دیگر نخ نارنجی رنگ روی چرم ها نیز تداعی کننده سیم های ولتاژ بالای به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رفته در این کراس اور است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
Audi e-tron prototype

فاصله محوری e-tron معادل 2928mm است که فضای مناسبی را برای 5 سرنشین خودرو و بار آن ها مهیا می کند. با این اوصاف این خودرو یک هوا از مدل Q7 با فاصله محوری 2994 mm کوچک تر است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی
Audi E-Tron Sportback concept

از آن جا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که دیگر خبری از تونل جعبه دنده نیست. فضای پای سرنشینان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عقب کاملا صاف است و به همین دلیل آئودی ادعا می کند که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - این کراس اور تبدیل به پرچمدار جدید کلاس SUVهای فول سایز در زمینه فضای سر و زانو خواهد شد.

e-tron قرار بود در 30 آگوست به صورت رسمی رونمایی شود، اما با توجه به مشکلات به وجود آمده برای آئودی احتمالا رونمایی از این شاسی بلند به تعویق خواهد افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone