🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17604.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۱ از راه رسید؛ انتشار برای گو‌شی‌های پیکسل و شیائومی

اندروید ۱۱ پس از عرضه چندین نسخه بتا در نهایت امروز به صورت رسمی منتشر شد و نه تنها در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار گرفت، بلکه تعدادی از محصولات شرکت‌های وان پلاس، شیائومی، اوپو ...

اندروید ۱۱ پس از عرضه چندین نسخه بتا در نهایت امروز به صورت رسمی منتشر شد و نه تنها در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - قرار گرفت، بلکه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - تعدادی از محصولات شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - وان پلاس، شیائومی، اوپو و ریلمی نیز آن را دریافت کردند.

همانطور که انتظار می‌رفت،  اندروید ۱۱ برای گوشی‌های پیکسل ۲، پیکسل ۳، پیکسل 3a، پیکسل ۴ و 4a قابل دریافت است. وان پلاس اعلام کرده امروز این نسخه از سیستم عامل اندروید را برای گوشی‌های وان پلاس ۸ و ۸ پرو در آمریکای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - شمالی، اروپا و هند تحت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - برنامه «Open Beta» منتشر خواهد کرد. این موضوع درباره - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - اوپو X2، رینو ۳ و ریلمی X50 پرو نیز صدق می‌کند.

شیائومی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - این سیستم عامل را برای گوشی‌های می ۱۰ و می ۱۰ پرو منتشر می‌کند. گوگل وعده داده در ماه‌های آینده شرکت‌های بیشتری محصولات خود را به جدیدترین - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - نسخه اندروید ارتقا خواهند داد. با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - توجه به این موضوع، بروزرسانی امروز تنها شمار کمی از دستگاه‌ها را شامل می‌شود و در هفته‌های آینده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - گوشی‌های اندرویدی بیشتری این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - نسخه را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی

اندروید ۱۱ ویژگی‌های جدیدی به سیستم عامل موبایل گوگل اضافه می‌کند، البته این غول دنیای فناوری در این نسخه بیشتر روی استفاده راحت‌تر از دستگاه‌ها تمرکز کرده است. بزرگترین تغییر در این سیستم عامل، نحوه برخورد با گفتگوها توسط نوتیفیکیشن‌های گروهی اپ‌های پیام‌رسانی است. نوتیفیکیشن‌ها درون بخش مخصوص به خود قرار می‌گیرند و دارای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - رابط حبابی برای دسترسی سریعتر هستند.

در این سیستم عامل شاهد کنترل جدید مدیا، رابط جدید اسکرین شات و منوی هوشمند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - کنترل لوازم هوشمند در سطح سیستم عامل هستیم که با فشردن طولانی مدت کلید پاور به آن دسترسی پیدا می‌کنید. در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - تنظیمات گزینه‌های بیشتری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - برای ایجاد محدودیت در اختیار کاربران قرار دارد.

در حالی که اندروید ۱۱ در اختیار محصولاتی غیر از گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - پیکسل قرار گرفته، برخی از قابلیت‌های آن مانند اشتراک موقعیت واقعیت افزوده و پاسخ هوشمند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرکزی استان مرکزی - گوگل درون جی‌بورد به صورت انحصاری برای دستگاه‌های این کمپانی درنظر گرفته شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رایان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ آیا یه سوال داشتم دور و بر شهرک الهیه مرکزی اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در شهرک الهیه شهر مرکزی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone