🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38242.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام برای ارائه قابلیت عکاسی پرتره آماده می شود [به‌روزرسانی]

در ادامه جنگ و جدال با اسنپ چت، اینستاگرام به احتمال زیاد در آینده قابلیتی را معرفی می کند که مطمئنا با استقبال طرفداران این شبکه اجتماعی مواجه خواهد شد. مطابق اطلاعاتی که از فایل ...

در ادامه جنگ و جدال با اسنپ چت، اینستاگرام به احتمال زیاد در آینده قابلیتی را معرفی می کند که مطمئنا با استقبال طرفداران این شبکه اجتماعی مواجه خواهد شد.

مطابق - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - اطلاعاتی که از فایل apk جدیدترین نسخه این اپ بدست آمده، به نظر می رسد که اینستاگرام مشغول کار روی یک حالت عکاسی پرتره است که احتمالا در به‌روزرسانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - های بعدی اپلیکیشن شاهد آن خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان

در همین راستا تصویری از فایل apk اپلیکیشن بدست آمده که آیکنی موسوم به Portrait Shutter را در کنار آیکن های لایو و Reverse نشان می دهد. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - بنابراین به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - احتمال زیاد، این حالت پرتره برای استوری ها استفاده می شود و می تواند مثل اپلیکیشن دوربین آیفون های جدید و اسمارت فون های پیکسل گوگل پس زمینه عکس ها را با افکت بوکه به حالت مات در آورد.

اینستاگرام اخیرا در اضافه کردن قابلیت های تازه بسیار فعال و پر کار شده و هفته ای نیست که خبر یا شایعه ای در مورد امکانات جدید این اپ به گوش مان نرسد. آخرین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - این شایعات هم مربوط به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - احتمال اضافه شدن تماس صوتی و ویدیویی به اپلیکیشن بود که البته تا امروز تأیید نشده است.

حالت پرتره هم تا پیش - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - از اعلام رسمی اینستاگرام، هنوز در حد شایعه است و برای دریافت جزئیات بیشتر و تأیید آن احتمالا باید مدتی منتظر بمانیم.

[به‌روزرسانی]: مطابق گزارشات جدید امکان ساخت تصاویر سینماگراف، دسته بندی پیام‌ها در دایرکت و دریافت تمام اطلاعات حساب کاربری در یک فایل فشرده هم قابلیت های جدیدی هستند که احتمالا در نسخه های آینده اینستاگرام شاهد آن ها باشیم.

 

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان
دسته بندی پیام های دایرکت؛ خصوصیت احتمالی اینستاگرام در آپدیت های بعدی.
تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان
در نسخه های بعدی می توانید - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر کاشان استان اصفهان - کلیه اطلاعات حساب کاربری تان را در یک فایل زیپ دریافت کنید.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone