تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35276.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات جدیدی از چیپست اگزینوس 9820 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ قصد دارد از چیپست اگزینوس 9820 در گوشی های پرچمدار آتی خود بهره ببرد؛ چیپستی 7 نانومتری که به تازگی فاش شده هسته های قدرتمند تر آن «مانگوس» نام دارند. بنا بر اطلاعاتی که ...

سامسونگ قصد دارد از چیپست اگزینوس 9820 در گوشی های پرچمدار آتی خود بهره ببرد؛ چیپستی 7 نانومتری که به تازگی فاش شده هسته های قدرتمند تر آن «مانگوس» نام دارند.

بنا بر اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده انتظار می رود هسته های قدرتمند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تر این چیپست مانگوس M4 نام داشته باشند و کارایی بالاتری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را نسبت به جدیدترین پردازنده کورتکس - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - A76 از کمپانی ARM - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ارائه دهند. علاوه بر این مانگوس M4 نسبت به کورتکس A76 مصرف انرژی بهینه تری خواهد داشت.

پیش از این شنیده شده بود که کورتکس A76 می تواند به سرعت 3.30 گیگاهرتز دست یابد و بر اساس آنچه «Ice Universe» در توییتر افشا کرده، سرعت مانگوس M4 از این میزان نیز فراتر خواهد رفت.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - افشاگر اعلام کرده که انتظار دارد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اگزینوس 9820 به امتیاز 13 هزار در آزمایش چند هسته ای بنچمارک گیکبنچ دست یابد، امتیازی که مشابه با چیپست آتی اپل، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - A12 است که در گفته شده در ماه گذشته میلادی به چنین امتیازی دست یافته است.

در حالی که سامسونگ چیپست های خود را تولید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می کند، ولی چیپ های A12 اپل اکنون با لیتوگرافی 7 نانومتری در حال تولید توسط شرکت TSMC است.

همچنین باید اشاره کنیم که بر اساس گزارش ها چیپست A12 اپل 23 درصد انرژی بیشتر از میزان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیشبینی شده مصرف - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می کند. با این حال انتظار می رود پیش از عرضه آیفون های مجهز به آن، بهینه تر شود.

در نهایت باید گفت که نباید منتظر عرضه اگزینوس 9820 با پردازنده های مانگوس ام 4 تا پیش از عرضه گلکسی اس 10 باشید. این گوشی قرار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است در دهمین سالگرد گوشی های کهکشانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سامسونگ عرضه شود و انتظار می رود در رویداد CES آتی در ماه ژانویه سال جاری (دی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تا بهمن ماه امسال) معرفی شود.

همچنین بر اساس ادعای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - وبسایت فون آرنا گوشی تاشوی گلکسی اکس (یا شاید با نامی دیگر) پس از گلکسی اس 10 در کنگره جهانی موبایل (اسفند ماه) رونمایی خواهد شد.

 

تماشا کنید: بررسی سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone