🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29016.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

به بهانه در گذشت مخترع ۸۶ ساله‌؛ ماشین حساب جیبی چگونه اختراع شد؟

به گزارش اسوشیتد پرس «جری مریمن» یکی از سه مخترع ماشین حساب جیبی، هفته‌ی گذشته به علت نارسایی قلب و کلیه در ۸۶ سالگی فوت شد. به همین منظور سعی کردیم یاد و خاطره این ...

به گزارش اسوشیتد پرس «جری مریمن» یکی از سه مخترع ماشین حساب جیبی، هفته‌ی گذشته به علت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - نارسایی قلب و کلیه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - در ۸۶ سالگی فوت شد. به همین منظور سعی کردیم یاد و خاطره این مخترع را گرامی داریم و داستان اختراع ماشین حساب جیبی را با هم مرور کنیم؛

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان

جری مریمن (Jerry Merryman) اواسط دهه ۶۰ میلادی در شرکت تکنولوژی محور آمریکایی به نام Texas Instruments یا TI مشغول به کار شده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - بود. او در این مدت با James Van Tassel و Jack Kilby همکار بود. جک کیلبی پیشتر موفق شده بود اولین مدار مجتمع را توسعه دهد و یک جایزه نوبل برنده شود.

مریمن طی مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۳ تعریف کرده که بعداز ظهری آفتابی، جک کیلبی چند نفر از کارکنان را به دفترش دعوت کرد و ایده‌ی ماشین حساب جیبی را با آنها در میان گذاشت. او اعلام کرد که دوست دارد یک دیوایس پردازشگر کوچکی به اندازه‌ی یک کتابچه روی میز خود داشته باشد.

مریمن که در آن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - زمان تصور می‌کرده تنها قرار است یک ماشین حساب بسازند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - اما این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - مسئله موجب شد که انقلابی در حوزه الکترونیک به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - وقوع بپیوندد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان

این تیم پس از دو سال تلاش موفق شدند در سال - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - ۱۹۶۷ میلادی، پتنت اولیه‌ای برای ماشین حساب جیبی ثبت کنند. این محصول باتری خور که Cal-Tech نام داشت، در کف یک دست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - جا می‌شد و می‌توانست چهار عمل اصلی یعنی جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را انجام دهد. این ماشین حساب هم اکنون در موسسه‌ی Smithsonian قرار دارد.

کمپانی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - TI هیچوقت برای تولید انبوه این محصول اقدامی نکرد و پس از مدتی شرکت ژاپنی کانن با - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - مشاهده این پتنت و پتانسیل نهفته‌ آن به همکاری با کمپانی تگزاسی پرداخت تا اولین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - ماشین حساب جیبی عرضه شود.

این محصول کانن Pocketronic نام داشت و در سال ۱۹۷۰ به بازار ژاپن اضافه شد. پس از یک سال نیز، این ماشین حساب جیبی در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفت.

- تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone