🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35962.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کاربران اندرویدی تلگرام در ایران، هدف بدافزار جاسوسی ZooPark

طبق گزارش تازه ای که پنجشنبه گذشته توسط شرکت کسپرسکی منتشر شد، نوعی کمپین جاسوسی سایبری علیه کاربران اندرویدی تلگرام در خاورمیانه و شمال آفریقا به راه افتاده است. بنابر اعلام کسپرسکی این بدافزار که ZooPark ...

طبق گزارش تازه ای که پنجشنبه گذشته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توسط شرکت کسپرسکی منتشر شد، نوعی کمپین جاسوسی سایبری علیه کاربران اندرویدی تلگرام در خاورمیانه و شمال آفریقا به راه افتاده است.

بنابر اعلام کسپرسکی این بدافزار که ZooPark نام دارد بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ طراحی شده و تاکنون چهار نسخه مختلف از آن ساخته شده است. آخرین نسخه از این بدافزار ظاهرا قادر است طیف وسیعی از دیتای کاربران شامل لیست مخاطبان، موقعیت GPS، پیام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های متنی، تماس های صوتی، کی لاگ و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مواردی از این دست را از اکانت های هدف خود استخراج نماید و همزمان قابلیت جاسوسی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از عکس ها، ویدیوها، اسکرین شات ها و فایل های صوتی ضبط شده آنها را هم دارد.

ایران، مصر، اردن و لبنان کشورهای هدف این بدافزار جاسوسی هستند

براساس اعلام کارشناسان کسپرسکی این قابلیت های پیشرفته می تواند نشان دهنده آن باشد که آخرین نسخه از Zoopark از فروشندگان ابزارهای مراقبتی خاص خریداری شده و مخاطبان هدف آن نیز کاربران ایرانی، مراکشی، مصری، اردن و لبنانی هستند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

البته خاطرنشان کنیم که این بدافزار از طریق مسیرهای متعددی در حال تکثیر است که تلگرام یکی از آنها به شمار می رود. کسپرسکی هم آنطور که در گزارش خود آورده موفق - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شده کانال هایی را در این اپ پیام رسان ایمن پیدا کند که امکان توزیع - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - لینک های مخرب را برای هکرها فراهم می کنند.

حملات موسوم به چاله آب از دیگر ترفندهای این بدافزار برای آسیب رساندن به اهدافش به شمار می روند. در این حملات مهاجمان وبسایت های محبوب را به نحوی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تضعیف می کنند تا بدافزار مورد بحث را روی سیستم قربانیان دانلود نمایند.

در این گزارش مشخصا به چند وبسایت عربی محبوب اشاره شده که برای انجام حملات چاله آب و توزیع ZooPark از آنها استفاده شده بود.البته طبق گزارش یکی از تحیلیگران کسپرسکی تاکنون کمتر از ۱۰۰ وبسایت از این طریق هدف حمله قرار گرفتند که این مساله به خوبی نشان می دهد اهداف این حملات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از پیش انتخاب شده اند و به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - صورت گزینشی هدف قرار می گیرند.

کسپرسکی اطلاعات زیادی را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در رابطه با قربانیان این حملات ارائه نکرده با این حال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در بیانیه خبری اش مدعی شده که این حملات از جانب یک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - دولت حمایت می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone