🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11935.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آرم از میکروچیپ انعطاف‌پذیر PlasticARM رونمایی کرد؛ آغازگر نسل جدید اینترنت اشیاء

اگر فکر می‌کنید این روزها میکروچیپ‌ها در همه جا حضور دارند، کافیست منتظر روزهایی بمانید که بتوان آن‌ها را روی سطوحی مثل پلاستیک، کاغذ یا پارچه سوار کرد، با هزینه‌ای آنقدر کم که در خیالاتتان ...

اگر فکر می‌کنید این روزها میکروچیپ‌ها در همه جا حضور دارند، کافیست منتظر روزهایی بمانید که بتوان آن‌ها را روی سطوحی مثل پلاستیک، کاغذ یا پارچه سوار کرد، با هزینه‌ای آنقدر کم که در خیالاتتان هم نگنجد. این دقیقا همان چیزی است که شرکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - طراحی چیپ آرم با PlasticARM وعده آن را در آینده نزدیک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - داده است.

در همین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - راستا آرم به تازگی از یک میکروچیپ پلاستیکی با عنوان PlasticARM رونمایی کرده است. PlasticARM نخستین میکروچیپ پلاستیکی دنیا نیست، اما از لحاظ سخت‌افزاری پیشرفته‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. میکروچیپ انعطاف‌پذیر ARM - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - مجهز به یک پردازنده Cortex-M0 سی و دو بیتی آرم (ارزان‌ترین و ساده‌ترین پردازنده خانواده Cortex-M آرم) بوده و از 456 بایت ROM و 128 بایت RAM برخوردار است.

به گفته آرم، میکروچیپ PlasticARM از بیش از 18,000 درگاه منطقی تشکیل شده که نسبت به چیپ پلاستیکی قبلی با افزایش 12 برابری در تعداد مواجه بوده است. این چیپ انعطاف‌پذیر با همکاری PragmatIC طراحی شده که یکی از شرکت‌های بزرگ ساخت لوازم الکترونیکی انعطاف‌پذیر به شمار می‌آید.

با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - تمام این اوصاف، هنوز میکروچیپ‌های پلاستیکی از منظر عملکرد با چیپ‌های سیلیکونی قابل قیاس نیستند. آرم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - با انتشار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - مقاله‌ای علمی در نشریه Nature، ضمن تشریح این موضوع گفته - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - که چیپ‌های پلاستیکی در حال حاضر فقط قادر به اجرای سه برنامه آزمایشی به طور همزمان هستند، هرچند که محققین - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - شرکت مشغول کارند تا این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - تعداد را در نسخه‌های آینده این میکروچیپ افزایش دهند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان

اما نکته‌ای که PlasticARM و چیپ‌های مشابهش را به محصولی خاص و متمایز تبدیل کرده، استفاده آن‌ها از ترکیبات انعطاف‌پذیر است. به طور مثال برای ساخت PlasticARM از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - ترانزیستورهای نازکی از جنس اکسید فلز استفاده شده که می‌توانند بدون خدشه‌ای در عملکرد، خم شوند و روی سطوح مختلفی قرار بگیرند. همین موضوع سبب می‌شود که بتوان این چیپ‌ها را روی سطوحی مثل کاغذ و پلاستیک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - و ... سوار و از آن‌ها استفاده کرد.

به گفته محققان آرم، استفاده از این فناوری سبب می‌شود که در آینده بتوان میکروچیپ‌ها را تقریبا روی هر سطحی که شاید این روزها زائد به حساب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - بیاید، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - چسباند و آن‌ها را عملیاتی کرد. به طور مثال بعید نیست که در آینده نزدیک - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - میکروچیپ‌های انعطاف‌پذیر روی بطری‌های شیر قرار بگیرند تا تاریخ انقضای آن‌ها را تشخیص داده و به شما اطلاع دهند.

به گفته محققین آرم، این موضوع می‌تواند آغازگر نسل جدید اینترنت اشیاء باشد، دورانی که به عقیده آن‌ها تا کمتر از ده سال دیگر از راه می‌رسد و در آن میکروچیپ‌ها با بیش از یک تریلیون شیء بی‌جان تعامل دارند.

البته شکی نیست که میکروچیپ‌های پلاستیکی به این زودی‌ها جایگزین چیپ‌های سیلیکونی نخواهند شد چرا که هم از منظر پرفرمنس سخت‌افزاری و هم از نظر مصرف انرژی، استفاده از آن‌ها هنوز توجیه منطقی ندارد. به طور مثال PlasticARM به طور کلی 21 میلی‌وات انرژی برق مصرف می‌کند، اما 99 درصد این انرژی هدر می‌رود و فقط 1 درصد آن در محاسبات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - طرف دیگر این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - چیپ پلاستیکی ابعاد بسیار بزرگی دارد که به 59.2 میلی‌متر مربع می‌رسد، یعنی تقریبا 1500 برابر بزرگ‌تر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - از پردازنده سیلیکونی Cortex M0 که توسط آرم ساخته‌ می‌شود. اما شکی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر هیدج استان زنجان - نیست که در آینده‌ای نزدیک، اوضاع به همین شکل نخواهد ماند و شاهد پیشرفت باورنکردنی میکروچیپ‌های پلاستیکی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone