🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37457.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

محدودیت ها اثری ندارند؛ اپ های کنترل رفتار فرزندان در فضای مجازی ناکارآمد هستند

فضای مجازی همان قدر که مفید است به همان اندازه هم می تواند تاثیرات منفی روی افراد، به خصوص کودکان و نوجوان ها، بگذارد. با وجود اینکه اپ های کنترل رفتار آنلاین فرزندان برای کاهش ...

فضای مجازی همان قدر که مفید است به همان اندازه هم می تواند تاثیرات منفی روی افراد، به خصوص کودکان و نوجوان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - ها، بگذارد. با وجود اینکه اپ های کنترل رفتار آنلاین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - فرزندان برای کاهش همین خطرات آمده اند ولی مطالعات جدید نشان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - می دهند که این اپلیکیشن ها نه تنها کارآمد نیستند بلکه می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - توانند فاصله بین والدین و بچه را بیشتر کنند.

در یک نظرسنجی آنلاین که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - توسط دانشگاه فلوریدا انجام شد، محققین این مجموعه رفتار 200 پدر و مادر که حداقل یک بچه بین سن 13 تا 17 سال دارند را زیر نظر گرفتند. از این میان، آن هایی که از اپ های کنترل رفتار فرزند استفاده می کردند رفتار سخت گیرانه تری داشتند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - و خیلی با بچه هایشان سازش نمی کردند.

از بین 200 خانواده، نصف شان به استفاده از اپلیکیشن های کنترل رفتار فرزندان اعتراف کردند

قضیه زمانی جالب تر می شود که بدانید فرزندان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - این دسته از خانواده ها، بیشتر از بقیه بچه ها در معرض محتویات نامناسب فضای مجازی قرار داشتند و در زمان آنلاین بودن هم احساس نا امنی می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - کردند. در ادامه این تحقیقات، محققین به سراغ گوگل پلی هم رفتند و به نظرات زیر 736 اپلیکیشن کنترل رفتار نگاهی انداختند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان

در حالی که والدین به اپ ها امتیازات عمدتا مثبت می دادند ولی 79 درصد از بچه ها با دو ستاره یا کمتر (در گوگل پلی، به اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - از یک تا پنج ستاره می توان داد) از آن ها استقبال می کردند. کودکان این برنامه ها را نقض - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - حریم شخصی می خوانند و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - اعتقاد دارند که خانواده ها را تبدیل به تعقیب کننده می کند.

جدا از اینکه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - چون پدر و مادرهایشان وقت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - زیادی را پای اپ های کنترل رفتار فرزند می گذارند دیگر نمی توانند به اندازه گذشته به کارهای خانه برسند. با توجه به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - این دو مطالعه، محققان در گزارشی نتیجه گرفتند که اپلیکیشن های کنترل رفتار کنونی، امنیت حضور بچه ها در فضای مجازی را تضمین نمی کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان

از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - طرفی در این گزارش ذکر شده که نوجوانان نیازمند فضایی آزاد برای یادگیری مکانیزم های مقابله و استفاده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - آن ها در زندگی هستند. همچنین محققین پیشنهاد کرده اند که نسل آینده اپ های کنترل رفتار، شامل ویژگی هایی باشند تا هم خانواده ها را با بچه ها نزدیک تر کند و هم به نوجوانان یاد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - دهند که چگونه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - با مشکلات فضای آنلاین کنار بیایند.

بد نیست بدانید اپلیکیشن های کنترل رفتار فرزندان وب سایت هایی که بچه ها به آن ها سر می زنند را به والدین نشان می دهند، بعضی سایت ها را بلاک می کنند و حتی می توانند محدودیت زمانی برای استفاده فرزندان از اینترنت بگذارند. در این بین می توان به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تویسرکان استان همدان - اپ محبوب Parental Control & Screen Time اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone